
Forradalmian új shadertechnológiát vezetnek be, amivel már nem csak gyönyörű 3D-s modelleket jeleníthet meg a videokártya, de a processzor munkájába is besegít. Ezzel együtt nagyobb támogatást kapnak a többmagos processzorok is.
Végül pedig a Tesselation eljárást is leleplezték, ami, hasonlóan az ATi 2001-ben bejelentett TruFormjához, a játékban szereplő modelleket darabokra bontva részletesebbé teszi azokat. Ezzel a technológiával a videokártya a 2500 poligonos fát szétdarabolja, és egy 4000 poligonos modellt készít belőle, miközben ez nem megy az fps (kvázi a sebesség) rovására.
Kiváncsi vagyok hogy erre John Carmack mit fog majd nyilatkozni.
Kiváncsi vagyok hogy erre John Carmack mit fog majd nyilatkozni.
most vettem 9800GX2-őt erre meg itt van ez...
Nem érdekel már, többet nem dobok ki pc-re, veszem a konzolt ezentúl, oszt jónapot! Nekem ebből már elegem van...
most vettem 9800GX2-őt erre meg itt van ez...
Nem érdekel már, többet nem dobok ki pc-re, veszem a konzolt ezentúl, oszt jónapot! Nekem ebből már elegem van...