Kodzsima Hideo valószínűleg nagy erőkkel dolgozik legújabb játékán, az egyelőre meglehetősen rejtélyes Death Strandingen, azonban ez sem akadályozta meg abban, hogy írjon egy érdekes cikket arról, ő hogyan látja a motion capture helyzetét a szórakoztatóiparban. Kodzsimától amúgy sem áll messze ez a téma, hiszen jelenlegi projektjén kívül már a Metal Gear Solid V: Ground Zeroes-ban és a The Phantom Painben is használt ilyen módszereket.

Elmondása szerint őt meggyőzte a technológia, és meggyőződése, hogy széles körű elterjedése segítene a videójáték-iparnak minél realisztikusabb, minél hihetőbb alkotásokkal előállni. A motion capture nagy előnyei közé sorolta azt is, hogy így valódi, hús-vér színészekkel dolgozhatott együtt, és  így sokkal hitelesebbre, sokkal emberibbre tudták formálni a Norman Reedus és Mads Mikkelsen által játszott karaktereket. Hogy a Death Stranding mikor jelenik meg, azt még nem tudni, de Kodzsima szerint nem kell majd a végtelenségig várnunk rá.

death-stranding-part.jpg