Megjelent a Crysis 3, s ahogy az minden grafikára kihegyezett multiplatform játék esetében lenni szokott, gyorsan készült is egy összehasonlító videó, amiben pontosan láthatjuk, mekkora különbség van egy modern, combos PC és az öreg PlayStation 3, illetve a kicsit még öregebb Xbox 360 között.
Az alábbi, a Gamespot munkatársai által összeállított anyagban láthatjuk, hogy a német fejlesztők jóval részletesebb textúrákat és szebb effekteket tudnak megjeleníteni személyi számítógépeken, míg konzolokon csak fakó képet, életlen textúrákat és kevésbé élénk látványvilágot tudtak felmutatni. Ha tehát valaki csak a látványra vágyik, az mindenképpen a PC-s verzió mellett döntsön -- már ha van egy elég jó gépe a magas részletességi szinthez.
A legkevesebb a tesszelláció. Nem is kéne. Csak a baj van vele. Engem kifejezetten zavart ahogy a téglák kinőnek a falból a 4 blokkos raszterizálás határa miatt. Az én fermim meg még így is alig bírja, nemhogy úgy, hogy még a rejtett geometriákat is számolná (nem mintha ebből nem lenne elég a Crysis 2-ben). Szóval vagy irreális, problémás tesszelláció, vagy még a mostaninál is hardverzabálóbb megoldás.
Én inkább kihagynám.
... Ha csak minden játéknál ennyi lenne a különbség a portok között
Nekem ma hozta a futár felraktam, de csak éjfél után engedi az Origin elindítani.
Mivel egy PS3 extra csomagban is 360 dodó körül mozog , míg egy komplett combos PC amit nem magad raksz össze és tuningolsz az kb 650-től a csillagos ég .
Én viszont búcsút veszek ettől a grafikától végleg. Bár én igazából már azzal meg vagyok elégedve, ha valami futtatható 60FPS-el (ez a 60vs30FPS viszont jól látszik a videón is, vak aki nem látja)