A Crysis 3 multiplayer módját többször megcsodálhattuk már, de az egyjátékos kampányt túlságosan sokat rejtegeti a Crytek. Erre bizonyára ők is rájöttek, mert most kiadtak egy több mint hat perc hosszú videót a játék alfaverziójából, melyen azt láthatjuk, hogy Psycho és Prophet először találkoznak húsz évnyi elszeparáltság után a Nagy Alma köré vont hatalmas burok alatt. Ezek a kupolák egyébként azt a célt szolgálják, hogy elszeparálják az emberiséget az idegen inváziótól -- sok ilyet építettek világszerte, de mi csak a New York-it járjuk be a Crysis 3-ban, a többi valószínűleg a folytatásokra marad (a free-to-play mesét hiszi a piszi).
A videóban feltűnik az öt földönkívüli fegyver egyike, mellyel Prophet egy őrtornyot robbant szilánkokra, sőt, az elektromos íjat is megcsodálhatjuk működés közben. A fejlesztést felügyelő Mark Reed a GameSpotnak elmondta: arra törekedtek, hogy minél több módon lehessen végigjátszani egy-egy akcióbuborékot, és ennek érdekében a pályák tele vannak vertikális és horizontális útvonalakkal.
A játék a CryEngine 3.0-t használja, és ennek eredményeképp döbbenetesen néz ki -- reméljük, a játékmenet is rendben lesz. Megjelenés jövőre, PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
A videóban feltűnik az öt földönkívüli fegyver egyike, mellyel Prophet egy őrtornyot robbant szilánkokra, sőt, az elektromos íjat is megcsodálhatjuk működés közben. A fejlesztést felügyelő Mark Reed a GameSpotnak elmondta: arra törekedtek, hogy minél több módon lehessen végigjátszani egy-egy akcióbuborékot, és ennek érdekében a pályák tele vannak vertikális és horizontális útvonalakkal.
A játék a CryEngine 3.0-t használja, és ennek eredményeképp döbbenetesen néz ki -- reméljük, a játékmenet is rendben lesz. Megjelenés jövőre, PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
A ruhát jobban ki lehet használni mint az elsőben mert ott egyből lemerült, itt meg azért jobban bírja.
Amire panasz lehet, az talán az, hogy lineáris vonalon lehet haladni a játékban, nincs akkora szabadság mint az elsőben.
A másik meg amit haku írt, nem tudom hány éves, de ez csak egy játék, ráaádsul nem tudod, hogy a mai világban mire képes az ember, ha most olyan dolgokat használunk amit 10-20 évvel ezelőtt fejlesztettek ki csak titokban tartották.
Ki tudja, hogy most mennyire fejlett a technológia és mire képes.
Ugye mindenki hallotta a vízzel működő autó mítoszát?
Ott a második világháború, még indig vannak olyan akták amik titkosítva vannak és nem hoztak nyilvánosságra.
HOGY A FRANCBA!!!!!! AMIKOR AZ EGÉSZ VILÁGOT TÁMADÁS ALÁ VONTÁK AZ IDEGENEK.
megkérték őket ,hogy létszi had építsük fel a buráinkat ti meg nyugodtam szedjétek szét a földet és öljetek meg mindenkit ,vagy most mi a fene zajlik itt.
ha már itt tartunk ki lenne az a barom aki a talajon építkezik mikor halomra ölik az embereket az űrlények!!!!!!!
inkább a föld alatti bunkerekbe mennének az emberek mert az logikusabb lenne mint hatalmas kupolákat építeni amit nem hagynának az idegenek pláne ,hogy megszállási céllal kopogtattak be hozzánk.
nem is beszélve arról ,hogy az ilyen kupola megépítése évekbe telik és rengetek munkásba plusz anyagba.
ami a rendes harcban lehetetlen mikor mindent és mindenkit megölnek vagy bombáznak ennyit a logikus gondolkozásról.
az alkotok elmeállapotát is megnéztem volna amikor kitalálták ezt a az úgymond "folytatást" milyen drogot szívtak.
ne értsetek félre nem a grafikával van bajom vagy a hangulattal hanem az irdatlan logikai képtelenségekkel, a történet ellentmondásaival és a józan ész hiányával pedig az elsőt nagyon jól kezdték de a másodikat már elrontották ez meg már szánalmas.
Vpowernek igaza van ez már nem crysis ez valami elfuserált keverék ami nem tudja mi akar lenni.
de komolyan itt már nem kéne egyáltalán az emberek elleni harc felesleges a mert logikusabb ,hogy a megmaradt emberek inkább össze fognak mintsem egymással harcoljanak ez nem stalker ahol frakció harcok dúlnak komolyan már csak a vérszívók és a pszeudó kutyák hiányoznak az "idegenek" soraiból komolyan ez röhej.
végül szerintem szégyen hova jutott ez a cím is de hát mindent a grafikára és semmit a logikára vissza sírom még azokat az időket amikor még fontos volt ,hogy a történet is számított pl. syberia I-II,beyond good and evil,witcher és még lehetne sorolni hiába ezt is megértem pedig az első tomb raiderben is több történet volt mint a mostaniakban de legalább elmondhatom benne voltam ezeknek az aranykorában , láttam felemelkedésüket és most felnőtt fejjel látom hogy szál sírba minden mi rég jó volt
Nagyon szép a grafika, a hangulata az egyszerűen elképesztő! Remélhetőleg a történet sokkal, jobb lesz, mint a kettőben! A íj is értelmet nyert, eddig nem tudtam hová tenni!