A Crysis 3 ugyanazt a grafikusmotort használja, amit az előző rész, ám az eltelt idő alatt nagyon sokat fejlesztettek a CryEngine 3-nak keresztelt technológián.
Ezt hivatott prezentálni a legújabb techdemó-videó, melyen a Crysis 3 bizonyos helyszínei láthatóak, valamint a motor néhány új tulajdonsága, funkciója. Játékmenetet ezúttal nem szabad várni, itt minden a technikai értelemben vett grafikáról szól.
A Crysis 3 a második részhez hasonlóan multiplatform FPS lesz, melyben ezúttal a dzsungellé avanzsált New Yorkban teszünk majd rendet. A legutóbbi játékmenet-videók meggyőzőek voltak, bízzunk benne, hogy a program is kellemes összképet fog alkotni.
Ezt hivatott prezentálni a legújabb techdemó-videó, melyen a Crysis 3 bizonyos helyszínei láthatóak, valamint a motor néhány új tulajdonsága, funkciója. Játékmenetet ezúttal nem szabad várni, itt minden a technikai értelemben vett grafikáról szól.
A Crysis 3 a második részhez hasonlóan multiplatform FPS lesz, melyben ezúttal a dzsungellé avanzsált New Yorkban teszünk majd rendet. A legutóbbi játékmenet-videók meggyőzőek voltak, bízzunk benne, hogy a program is kellemes összképet fog alkotni.
Igazad van, biokémikusnak kell lennem, hogy megállapítsam, melyik fogkrém jobb a másiknál. Elég volt másodpercről másodpercre végignézni a videót, hogy ne ködösítsen a kamera kapkodása és a villogás.
Ha szerinted csak a szemészorvosok és az agysebészek mondhatják meg, hogy melyik virág szebb a másiknál, valamit nagyon félreneveltek benned.
A 2. sem volt épp késznek nevezhetö ahogy a korongra került
Azt remélem, hogy a félkész módokat, amik meg voltak kezdve a játék kódjában (CTF, Co-op, Hatalmi harc (újra!)), megkapjuk.
már a 3. résznél tart a crysis, de a grafikán kívül semmit sem tudnak felmutatni
@szutek: Nem akarlak elszomorítani, de a Far Cry 2-ben egy átdolgozott CryEngine dolgozik (bár nem a 3-as)
A különböző felületek nagyon szépek, a fény-árnyék hatások pedig egyenesen brutálisak. Szerintem jobban rá kellene gyúrniuk a licenszelésre, mert láthatólag (vagyis eddig) nem bírtak egy értelmes Crysis-t összehozni ezzel a motorral. Így nem ártana, ha a sok fejlesztőt tudnának például az Unreal Engine használatáról átcsábítani. És lehetőleg ne ilyen Nexuiz szintűeket. Pl.: egy CryEngine 3-as Witcher 3 nem lenne rossz
Kár, hogy ilyen lehetőségeket, mint ez a motor, kiaknázatlanul hagynak. Mondjuk történetíráshoz másfajta kreativitás kell, mint programozáshoz.
Elhiszem, hogy egy-egy különálló pálmalevelet meg tudnak csinálni szépre, de különb fákat láttam a Skyrimben, pedig az már több, mint 5 éves motor.
A víz dettó: nem csak a vízesések, de az állóvíz is idejétmúlt, nem beszélve a kettő találkozásáról, ahol egész egyszerűen semmi sincs.
A cryengine főleg a fény-árnyék effektekben, illetve a különálló textúrák élességében jár élen, de abban nagyon. Viszont ha valami megmozdul, borul a pakli, ez látszik a helikopter keltette szélen is, illetve az első videójukon, hiszen csak a statikus dolgok néznek ki jól, a dinamikus (pl. energianyalábok, lövedékek, npc-k) szinte semmi hatással nincsenek a környezetre, főleg a vízre. De az is szörnyű volt, mikor késsel leszúrta az idegent, fröcskölt a vér, és ez az npc-t annyiban érte, hogy hirtelen megjelent egy teljesen statikus "festékfolt" a mellén. A víz meg vetett egy tessék-lássék fodrozódást...
Ennek ellenére a motor jó, de közel sem annyira amennyire a Crytek állítja. Főleg, hogy szinte lehetetlen értelmesen optimalizálni.