Megjelent a nagyon népszerű Call of Duty: Ghosts legújabb frissítése, s ahogy az ilyenkor szokás, számos hibát sikerült kijavítani (platformokra lebontva részletes lista található a hivatalos fórumon), de most elsősorban nem arról van szó, hogy mennyi bogarat tapostak el a fejlesztők, hanem arról, hogy egy next-gen technológiával bővült a játék.
Nem, sajnos nem a halak lettek okosabbak, hanem a kutyánk, Riley lett szebb, annak köszönhetően, hogy a Call of Duty: Ghosts PC-s változata immáron támogatja a Nvidia következő generációs szőranimációját, amivel minden eddiginél részletesebb formában jelenhet meg monitorjainkon kedvenc négylábú kísérőnk, illetve a ráncfelvarrásban a multiplayer módban feltűnő kutyák, valamint a single-playerben megjelenő farkasok is részesültek. Íme egy videó (FullHD felbontás ajánlott) arról, hogyan néz ki akció közben a technológia.
De a TressFX még annyira sincs támogatva, mint a PhysX (pedig az is enyhén szólva siralmas), az nVidia-nak nincs sok félnivalója a fölöslegesen teljesítményigényes eye-candy techdemók frontján.
-Hé! Szerintetek mitől lenne még next-gen-ebb ez a rész?
-Legyenek benne birodalmi lépegetők!
-Á neeem, dehogy. Valami jobb kell!
-Legyen a kutya szőrősebb!!!!
-Szőrősebb kutya! Ezaz! Megvan!!! Csináljuk :D
És mostantól minden next-gen játék alapfeltétele, hogy tartalmazzon egy selymesen hullámzó szőrős kutyát! :D
Az ilyen apró baromságokat is csak ők tudnak kitalálni.
Szerintem is inkább a multira kéne gyúrni, az engine-t és a körömpiszoknyi "single"-t be a kukába, ha már minden fan az online csatamezők miatt veszik (szigorúan) az "éves új termést".
Az ilyen apró baromságokat is csak ők tudnak kitalálni.
Szerintem is inkább a multira kéne gyúrni, az engine-t és a körömpiszoknyi "single"-t be a kukába, ha már minden fan az online csatamezők miatt veszik (szigorúan) az "éves új termést".