A Call of Duty: Ghosts története szerint az Egyesült Államokat tíz éve támadás érte, ami majdnem teljesen eltiporta az országot. Most egy sor különlegesen képzett tengerészgyalogoson, a Ghosts osztagon van a világ szeme, nekik kell felszámolniuk a krízishelyzetet. A játék gyors tempót diktáló FPS, amit első ízben nem az IW Engine hajt, hanem egy, az Xbox One és a PlayStation 4 generációjához igazított, 60 fps-re optimalizált motor -- persze a technika ördögében nem kell 100 százalékosan megbízni, az Infinity Ward ugyanis elismerte, hogy az engine alapjai azért még most is az IW-hez nyúlnak vissza. A kampány fordulatos, tele személyes elemekkel, a multipalyerben pedig kiemelt szerep jut a karakterek testre szabhatóságának, illetve a dinamikus, folyton változó pályáknak.
A Call of Duty: Ghosts multiplayer oldali újdonságai közül kiemelkedik az Infinity Ward saját „zombimódja”, az Extinction, ahol nem élőholtakkal, hanem űrlényekkel kell harcolni. A pályák nyitottsága, az ellenfelek gyorsasága, a karakterek fejlesztése miatt érdekes és változatosez az opció. Bár a Call of Duty: Ghosts a lehető legtávolabb áll a forradalomtól, és nem több annál, mint ami eddig is volt: egy ritka tartalmas, roppant élvezetes multiplayer shooter.