Február 28-án jelent meg a Monster Hunter Wilds, vagyis jóval több, mint egy hónapja volt a konkurenciának arra, hogy letaszítsák a Capcom új szörnyvadász őrületét az eladási listák éléről. A Steam összegzése szerint azonban a játék köszöni szépen, nagyon is jól van: csupán két kisebb indie cím, a Schedule I és a R.E.P.O. állnak előtte a fizetős játékok toplistáján, AAA-kategóriában viszont rendíthetetlenül tartja az első helyet a 70 eurót kóstáló cím. Ezek persze csupán a Steam adatai, de egészen biztos, hogy hasonlóan szép eredményeket produkál a játék a konzolplatformokon is. Érdemes továbbá megemlíteni, hogy a játékból már az első három napban több mint 8 millió példány fogyott el, a Steamen pedig a megjelenésekor átlépte az egymillió egyidejű játékos őrületes határát is.
A PC-s kiadás rendületlen sikere azért is érdekes, mivel a Monster Hunter Wilds értékelése jelenleg is csupán Vegyes besoroláson áll – a játékosok több mint 80 000 negatív értékeléssel bombázták meg a játékot. Ezt javarészt a PC-s port átfogóan gyenge optimalizációjának, különösen a brutális CPU-használatnak, no meg a számtalan grafikai problémának és egyéb bugoknak köszönheti a Capcom alkotása. A japánok persze könnyen felitathatják a könnyeiket azzal az elképesztő mennyiségű jennel, amit a megjelenése óta termel a Monster Hunter Wilds, ami a sikerét illetően még a Resident Evil-játékokat is lenyomta a vállalat portfólióján.
Borítókép forrása: Capcom