- Két hete jelent meg a Bleeding Edge
- A Ninja Theory új játéka egy érdekes átmenet a MOBA-k és a hero shooterek között
- Azonban a jelek szerint nem igazán ragadta meg a játékosok fantáziáját
Kicsivel több, mint két hete jelent meg a Ninja Theory legújabb játéka, a Bleeding Edge. Az eddig főleg egyjátékos, történetorientált címekre fókuszáló csapat ezúttal egy multira kihegyezett, kompetitív programot rakott le az asztalra, mely egyfajta átmenetet akart képezni a MOBA-k és a hero shooterek között, azonban a jelek szerint hiába az érdekes koncepció, a Bleeding Edge nem igazán tudta megragadni a játékosok fantáziáját.
Mindez talán a streaming platformok nézőszámain érhető a legjobban tetten. Ilyen helyeken tipikusan jól szoktak menni a multis játékok (gondoljunk csak a CS:GO, a LoL vagy újabban a Valorant sikereire), azonban a Bleeding Edge nem igazán tudott stabil nézőközönséget kiépíteni maga köré: Twitch-csen nagyjából 100 nézője van, Mixeren pedig mindössze 19.
Persze fontos leszögezni, hogy a nézőszám korántsem azonos a játékosszámmal, de azért szomorú azt látni, hogy egy ilyen érdekes koncepcióval megáldott játék ennyire nem találta meg a közönségét.