- Átlag 15 ember dolgozott a Bleeding Edge-en
- A csúcs csupán 25 fejlesztő volt
A Bleeding Edge többjátékos lövöldéjének bejelentése váratlan volt, pláne egy olyan stúdiótól, akitől az erős narratívával ellátott játékokat szokhattuk meg. De nem is csoda, hogy relatíve könnyen tudtak titkot tartani, hiszen nem túlzás azt mondani, hogy alig egy páran foglalkoztak egyszerre a projekttel. Ez persze nem jelenti azt, hogy ne lehetne jó - a magunk részéről március 24-én mindenképpen adunk neki egy esélyt, már csak relatíve egyedi koncepciója miatt is.
A GamesIndustry-nak adott interjúban a Bleeding Edge kreatív direktora, Rahni Tucker beszélt a játék fejlesztésének körülményeiről. Az ötletet először formába öntő csapat eleve nem volt nagy, és ez a fejlesztés előrehaladtával sem sokat változott. Átlagosan mintegy 15 embert foglalkoztatott a projekt, de a legtöbb is csupán 25 fő volt - a miheztartás végett a Ninja Theory nem egy nagy stúdió, de még ez is csak a negyedének jelentett elfoglaltságot az idő valamely pontján.