Webshop ajánló
Battlefield 4
  • PC

Bugok, lassú szerverek, bugok, gondok a kapcsolattal, bugok, elérhetetlen DLC-k és persze bugok jellemezték a Battlefield 4-et a megjelenés napján, meg még utána hosszú-hosszú ideig (lásd: kapcsolódó híreink). Tulajdonképpen megszámolni is nehéz lenne, mennyi folt jött ki hozzá, mire olyan állapotba került a DICE üdvöskéje, hogy befejezett játékként tekinthettünk rá -- bár lehet, hogy sokan ebben a mai napig kételkednek.

Nos, a DICE is tudja, hogy hatalmas baklövést követtek el, amikor ilyen félresikerült állapotban a boltokba engedték a Battlefield 4-et, sőt, David Sirland, a DICE LA producere egyenesen odáig ment, hogy kijelentette: „Teljesen elvesztettük a játékosok bizalmát a Battlefield 4 indulásakor és az azt követő időszakban. Sokan nem hiszik, hogy képesek vagyunk egy stabil játékstartot, mi több, stabil játékot biztosítani.”

Erre aztán nem is akart több szót fecsérelni, mert szerinte felesleges, hiszen szavakkal nem szerezhetik vissza az elvesztett bizalmat. Helyette inkább cselekedni fognak, és talán a tetteik végeredménye majd visszanyeri a játékosok hitét. Eme cselekedetek egyike, hogy az EA-val együtt a DICE is újragondolta fejlesztési stratégiáit, nyitottabbakká válnak a visszajelzésekre, megnövelik a fejlesztési időket -- pont, ahogy azt a Battlefield: Hardline-nál már láttuk, noha azt a Visceral fejleszti.

Azzal kapcsolatban, hogy mire számítottak, amikor a Battlefield 4-et ilyen félkész állapotban kiadták, Sirland imigyen felelt: „Tüzelt minket a megjelenés, azt hittük, nagy dobás lesz. Persze sejtettük, hogy lesznek gondok. Mindig vannak. De arra nem számítottunk, hogy ennyi probléma üti fel a fejét.”

A DICE jelenleg a Star Wars: Battlefronton ügyködik, amiről eddig nem sokat tudunk, de jó alapot képezhet arra, hogy a csapat visszaszerezze az elvesztett bizalmat.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!