A DICE közlése szerint a Battlefield 4-et érintő hibák két nagy kategóriába esnek: az egyik típust a szerveroldali gubancok jelentik, amiket gyorsan javítani tudnak, a másikat pedig a kliensoldali problémák, amik már tesztelést és hitelesítést igényelnek, valamint természetesen egy letöltendő hibajavítást.
A cég eddig több hibát is talált a játékban, amelyek közül néhány gondot már megoldottak (rendesen megy az újratöltés és Xbox 360 konzolon a küldetések menete is), de még így is vannak esetek, amik kivizsgálásra, illetve javításra várnak. Ezek a következők:
- A multiplayer módban eltűnik a fejlődésünk -- ezt még vizsgálja a DICE, de szerintük kapcsolódási hiba állhat a dolog hátterében, aminek révén a begyűjtött tapasztalati pontok nem jutnak el a központi rendszerbe.
- A singleplayer kampány mentései eltűnnek -- szintén vizsgálat alatt, s a csapat azt kéri, hogy akivel ez előfordult, az a fórumon ossza meg az eltűnést megelőző körülményeket.
- A promóciós Battlepack tárgyak nem jelennek meg -- vizsgálat alatt, bár a DICE egy kis türelmet kér, hiszen a bujkáló tárgyak késéssel elő szoktak kerülni, de ha 12 óra múltán sincsenek meg, azt kérik az érintettektől, hogy vegyék fel a kapcsolatot az EA-vel.
- Hanghibák -- a javítás már úton van.
- A Battlefield 4 Premium visszaállítási lehetősége nem működik -- a javítás már úton van.
A Battlefield 4 két legújabb frissítése szerveroldali volt: az egyik az összeomló szerverek problémáját oldotta meg, a másik pedig visszahozta a várólistákat. Ez utóbbival kapcsolatban azonban meg kell jegyezni, hogy szakaszosan jut el mindenkihez: legfeljebb 24 órára van szükség, ami lassacskán letelik, hiszen tegnap helyezték fel a tapaszt.
A DICE jelenleg a PC-s hibajavítás összeállításán dolgozik, s noha azt egyelőre nem mondták meg, hogy ez konkrétan mi mindent orvosol, annyit azért közöltek, hogy a lehető legtöbb összeomlást szeretnék eltüntetni, és azokat a hibákat, amik a játékosok legnagyobb hányadát érintik. Ezzel párhuzamosan az ötös számú szerver-patch is készül.