Ugyan az AMD még nem adta ki legújabb driverét, a 14.1 Catalyst Betát, ez nem riasztotta el attól a DICE-t, hogy a tegnapi nap folyamán közzétegyék a Mantle API-t kihasználni képes Battlefield 4 javítást. Az AMD és a DICE szoros együttműködésével létrehozott Mantle segítségével a program hatékonyabban használja ki a többmagos rendszereket, miközben jelentősen csökken a processzor igénybevétele, mindez nem csekély mértékben javítja a Battlefield 4 teljesítményét -- ráverve a DirectX 11-et és 11.1-et használó rendszerekre.
Persze nem lehet csak úgy hasznosítani az új funkciót, ahhoz azért néhány feltételnek teljesülnie kell. Értelemszerűen rendelkeznünk kell olyan AMD kártyával, amely képes használni a Mantle-t, azaz rendelkezik a Graphics Core Nexttel, szóval az AMD Radeon R7, az R9 vagy a HD 7000 széria egyik tagjának kell üzemelnie a házban. Emellé fel kell majd tenni a mai nap folyamán a hivatalos oldalon megjelenő Catalyst 14.1 Beta drivert, valamint 64 bites Windows 7-tel, 8-cal vagy 8.1-gyel kell rendelkeznünk.
Mint ahogy a lenti összehasonlító táblázaton is látható, a hibajavító folttal a Battlefield 4 gyengébb gépeken 14%-os, közepeseseken 25,1%-os, míg erőműveken 58%-os javulást ért el.
u.i: szeretem amikor az Nvidiások sírnak, mivel akkor előtte azt írták, hogy törődjenek bele az AMD felhasználók, hogy nincs Physix AMD-re
u.i: szeretem amikor az Nvidiások sírnak, mivel akkor előtte azt írták, hogy törődjenek bele az AMD felhasználók, hogy nincs Physix AMD-re
Szerencsére ősszel váltottam amd kártyára és elméletileg a követelményeknek megfelelek, szóval kíváncsian várom az eredményt!
Így marad továbbra is az fps lagg nem is kicsit. Pedig elég jó gépem van hogy fusson rendesen.