A megjelenés óta a Battlefield 4-hez kiadott számtalan patch ellenére a játék továbbra sem nevezhető olyan terméknek, amivel felhőtelenül tudnánk szórakozni. Egy rövid pillantás a hivatalos fórumra, és máris világossá válik, hogy még mindig rengeteg probléma van a játék multiplayer módjával -- szerencsére a DICE tisztában van ezzel, s azon dolgoznak, hogy a netkódot rendbe tegyék.
A hivatalos oldalon megjelent közlemény szerint a netkód javítása jelenleg az elsődleges feladat. Ez magába foglalja a felfedezett bugokat, például az eltűnő hangokat, a helytelenül működő találati rendszert, illetve a kapcsolódási hibákat és az ebből fakadó szinkronizálási problémákat. Az eddig megjelent és a jövőben érkező frissítések igyekeznek majd kijavítani ezeket -- a következő patch például a rejtélyes, sprintelés közbeni halálnak igyekszik véget vetni.
„Szeretnénk biztosítani mindenkit arról, hogy folyamatosan vizsgálódunk, s azon dolgozunk, hogy kijavítsuk mindezeket a hibákat, amikkel találkoztatok -- ezt folytatni is fogjuk a jövőben is a segítségetekkel.”
#1 joey0119: Az EA egy mocskos cég de a DICE sem különb mert hagyta kiadni a játékot ilyen állapotban. Ha sikerült volna kijavítani a hibákat 1-2 hónap alatt akkor azt mondom okés de 4 hónapja jelent meg a játék és nem kaptunk többet üres ígéreteknél, ez a netcode-os hír sem több.
Nem képesek egy patch-et úgy kiadni hogy ne csesznének el vele vmit.
Majd hiszem ha látom (pontosítva tapasztalom) hogy kijavították.Tele van már a padlás az ígéreteikkel.
#1 joey0119: Az EA egy mocskos cég de a DICE sem különb mert hagyta kiadni a játékot ilyen állapotban. Ha sikerült volna kijavítani a hibákat 1-2 hónap alatt akkor azt mondom okés de 4 hónapja jelent meg a játék és nem kaptunk többet üres ígéreteknél, ez a netcode-os hír sem több.
Nem képesek egy patch-et úgy kiadni hogy ne csesznének el vele vmit.
Majd hiszem ha látom (pontosítva tapasztalom) hogy kijavították.Tele van már a padlás az ígéreteikkel.
Ellenben azt történt, a DICE vállalta a játék/program elkészítését, csak azzal nem számoltak, hogy ez a csodaszép "új" grafikus motor, amit aláraktak, nem úgy sikerült, ahogy szerették volna, az EA-t meg ez marhára nem érdekelte, ők beletettek X tízmillió dollárt feljesztési költségbe meg marketingbe, meg a minden legyártásába, innentől nincs az, hogy jaj mert cuki muki dice nem lett kész csúsztatunk. Itt komoly pénzek mennek a háttérbe, ez kőkemény business. És láss csodát, ezt a terméket kapták a "rajongók".
Tehát nem az EA cseszte el, hanem a DICE. Csa hát geeki meeki user ezt soha az életbe nem fogja fel és nem is tudja.
Fogjuk rá hogy meggyőztél...!
Ellenben azt történt, a DICE vállalta a játék/program elkészítését, csak azzal nem számoltak, hogy ez a csodaszép "új" grafikus motor, amit aláraktak, nem úgy sikerült, ahogy szerették volna, az EA-t meg ez marhára nem érdekelte, ők beletettek X tízmillió dollárt feljesztési költségbe meg marketingbe, meg a minden legyártásába, innentől nincs az, hogy jaj mert cuki muki dice nem lett kész csúsztatunk. Itt komoly pénzek mennek a háttérbe, ez kőkemény business. És láss csodát, ezt a terméket kapták a "rajongók".
Tehát nem az EA cseszte el, hanem a DICE. Csa hát geeki meeki user ezt soha az életbe nem fogja fel és nem is tudja.
Ja, ő tehet róla, ő adott rá több milió dollárt, és adott egy határidőt, hogy addigra legyetek már kész és a DICE! mert tudtommal ők csinálták vállalták addigra az előkészületeket. Jah, hogy cseszték megcsinálni?
De az EA a hibása, értem. Tiszta sor.
Ja, ő tehet róla, ő adott rá több milió dollárt, és adott egy határidőt, hogy addigra legyetek már kész és a DICE! mert tudtommal ők csinálták vállalták addigra az előkészületeket. Jah, hogy cseszték megcsinálni?
De az EA a hibása, értem. Tiszta sor.
Akármennyire is haragszunk látszik az igyekezet ami szép dolog! Sajnos az EA barmolta el a dolgot nem a DICE!
Viszont azt nem értem amikor új kiegészítő jön, miért jönnek újabbnál újabb hibák!