Az új tapasz arra hivatott, hogy rendbe tegye a játék még mindig problémás netkódját, a megoldást pedig a High Frequency Network Update jelentheti. Ennek lényege az, hogy a játékos körül egy meghatározott sugárban, ha úgy tetszik, buborékban a szerver a megszokottnál gyakrabban küld információt a kliensnek, így simább élményt eredményezve.
Az opció alapbeállításban ki van kapcsolva, s gondolva arra, hogy nem mindenkinek van gyors internete, három beállítás közül lehet választani, bár akinek a hozzáférése meghaladja az 1 Mbit/s-ot, az már nyugodtan választhatja a legmagasabb opciót.
A High Frequency Network Update a Community Test Environment segítségével érte el a végleges formáját, ám Xbox One és PS4 konzolon ennek ellenére kicsit óvatosak még, ugyanis első körben csak a 48 fős szervereken és néhány 64 fős arénában jelenik meg a lehetőség, s csak 24 óra tesztelés után kezdik el komolyabban terjeszteni -- PC-n mindenhol lehetőségünk lesz ezt bekapcsolni.