Az Nvidia mostanában nagyon belehúzott. Először a CES-en villantottak saját játékstream-technológiát, majd a következő hardvergeneráció valós idejű arcfeldolgozásával sokkolták a közönséget. Most pedig ismét letarolták a videojáték-világot, hisz sokat kritizált PhysX-rendszerük segítségével megoldották a játékipar gordiuszi csomóját: először szimulálták teljesen valósághűen a víz viselkedését.
A lent látható videót a cég GeForce GTX 580-as videokártyáján rögzítették, és jó lenne még valami okosat írni róla, de igazából nehéz szóhoz jutni a felvételek után. Csak annyit tudunk hozzátenni, hogy ha ilyen lesz a jövő, bátran állunk elébe! A bemutató három részes, érdemes párnát tenni az állunk alá.
Nem 680-as véletlenül? :)
Amúgy meg csak ámulok én is.
Nem 680-as véletlenül? :)
Amúgy meg csak ámulok én is.