Az Nvidia ma bemutatta a mobiljátékok jövőjét, azt, hogyan fognak kinézni a zsebünkben vagy a táskánkban hordott készülékekre írt játékok, az eredmény pedig szemkápráztató. A gyártó szakembereinek sikerült a Kepler architektúrát egy mobiltelefonba illő feldolgozóegységbe gyömöszölni, megtartva annak legfontosabb funkcióit (DirectX 11, OpenGL 4.4, Open GL ES 3.0, tesszelláció, CUDA 5.0) és gyönyörű látványát, de mindeközben drasztikusan csökkentve a fogyasztáson, mindösszesen 2-3 wattra redukálva az energiaszükségletet. 

Mindez együtt a Project Logan processzor, az Nvidia következő generációs mobil CPU-ja -- s hogy lássuk, nem csak a levegőbe beszélnek a mérnökök, a cég elhozta a kis képernyőre az Ira techdemóját, amit korábban már láthattunk, de akkor egy 250 wattot zabáló Titan videokártyán.