A Steam kliens folyamatosan fejlődik és bővül, legyen szó csupán kozmetikázásról, kontrollertámogatásról, a felhasználói értékelések rendbeszedéséről, vagy éppen a Greenlight átszabásáról. Persze mint mindig, mindenen lehet és kell is javítani, fejleszteni. Ilyen a Steam Support is, mondanunk sem kell, hogy a Valve ügyfélszolgálatát általánosan sok kritika éri, elsősorban annak lassúsága miatt.
Mostantól betekintést kapunk a kulisszák mögé, hogy lássuk mi mindennel foglalkoznak és nem utolsó sorban előreláthatólag mennyit kell várnunk a hőn áhított válaszra, akár a pénzünket szeretnénk visszakapni, akár technikai problémánk akadt.
Ahogy lentebb az adatokból is kitűnik, hogy a pénzvisszatérítési igényünkre kapunk leghamarább választ, az esetek 90%-ában csupán pár órát vesz igénybe az intézkedés, persze a pénzisszatérítés egy cseppet tovább tart. Általánosságban elmondható, hogy még így is a megkeresések többségére 24 órán belül reagálnak, az intézkedések időigénye természetesen esetfüggő. Naponta átlag 70-80 ezer ügyet kell kezelni, ami rengeteg - ehhez képest elenyésző az amúgy még mindig tetemes, napi 7-8 ezer válaszra váró panasz, melyek számának csökkentésén folyamatosan dolgozik a Valve.
A cég elmondása szerint itt nem állnak meg, folyamatosan dolgoznak azon, hogy minél több ügyet minél gyorsabban tudjanak kezelni. Ezt a dolgozók létszámának növelésével, kiképzésével és az ügymenet finomításával igyekeznek elérni, és a jövőben további fejlődésre számíthatunk.
Nektek mi volt a legutolsó tapasztalatok a Steam supporttal?