A CD Projekt RED dolgozói nem csak a fizetős DLC-kben nem hisznek, de a szomszédba sem kell átmenniük, ha ambícióról van szó. A The Witcher 3: Wild Hunttal a céljuk „csupán” annyi, hogy újraértelmezzék a nyílt világú játékok műfaját. Ezt úgy szeretnék elérni, hogy minden négyzetcentimétert hihetővé és lenyűgözővé tesznek a játék világában.
„Gondolj a zárt világú játékokra” -- kezdte mondókáját Konrad Tomaszkiewicz fejlesztési vezető az Examinernek adott interjújában. -- „A történetmesélés általában elég jó, hiszen a játékosoknak nyújtott kevesebb lehetőségnek köszönhetően a fejlesztőknek csak véges számú helyszínre kell koncentrálnia. Mi ezt a fajta minőséget szeretnénk kiterjeszteni egy nyílt világra. Annak minden négyzetcentiméterét hihetővé és érdekessé akarjuk tenni, e módon újraértelmezve a nyílt világú játékok műfaját”
Tomaszkiewicz kifejtette továbbá, hogy a két pont közötti utazást is új élményekkel szeretnék kibővíteni. Elmondása szerint volt idő, amikor a „nyílt világ” kifejezés nem jelentett többet, minthogy a játékban el kellett jutni A-ból B-be. Ezzel ellentétben manapság ez az út megfelelhet akár egy második játéknak is, és ha akarjuk, akár a célt, a B pontot el is felejthetjük közben.
A The Witcher 3: Wild Hunt tehát egy igen ambiciózus vállalkozás, és ha már csak a fele beigazolódik annak, amit a lengyel srácok állítanak, akkor sem lesz okunk panaszra.
The Witcher 3: Wild Hunt -- Megjelenés: 2014 -- Gépigény: nem ismert
@Hawke:
Igen, az Vesemir. A trailerben is ő beszélt.