A DICE kezdetben nagyon örült annak, hogy ők készíthetik el a Star Wars: Battlefront széria új darabját, mostanra azonban alaposan visszaesett a lelkesedésük. Patrick Bach executive producer egy interjúban egyenesen kijelentette: „félelmetesebb, mint képzelnétek. Ezt csak elszúrni lehet.”
Ijedelmükön nincs mit csodálkozni, hiszen a Star Wars egy igen ismert cím, amire rajongók százai, ha nem ezrei ugranak. Ráadásul a Battlefront-széria igen közkedvelt volt a maga idejében, és a nyolc évvel ezelőtt megjelent Battlefront 2 óta sokan várják, hogy újra a messzi-messzi galaxis csatatereire léphessenek.
A sors különös fintora, amire Bach maga is rámutatott, hogy a Battlefront tulajdonképpen a Battlefield klónja, csak Star Wars köntösbe bújtatva, és egymás riválisaként működtek az elmúlt években, olyannyira, hogy a Battlefield 2 és a Battlefront 2 is 2005-ben jelent meg. Most mégis mindkét IP náluk van. Ez elég nagy felelősség, hiszen míg a Lucasfilm kopizhatott, addig a DICE-tól elég silány húzás lenne, ha saját játékuk másolatát tennék le az asztalra -- jóllehet, a hasonlóságok kikerülése szinte lehetetlen. Persze ezt ők is tudják, és ahogy korábban megígérték, eszük ágában sincs Star Wars: Battlefieldet készíteni.
„Megígértük magunknak, hogy a helyes úton fogunk járni. Szóval bízzatok bennünk, keményen dolgozunk azon, hogy kitaláljuk, merre vezet az az út.”
ne valami ütös Star Wars játék legyen az a battlefront 3 vagy a 1313
Én is ellentmondásosnak érzem, ugyan úgy a BF4 miatt.
Teljesen megérthető, hogy a csapat fél a projectől, csak túlzásba ne vigyék az aggódást.
BattleFront pedig pont azért könnyű, mert a recept bevált és mindenki tudja, mire számíthat, nincsenek olyan elszállt elvárások, mint egy új IP-nél.
Nem kell nagyot felmutatniuk, a BF4-et is venni fogják, mint a cukrot, kivágott tartalommal, 8 éves "új" fícsörökkel meg alig fejlődő Frosztbájt 3-al.
Egyébként régóta gondolkozom már azon, hogy a BC1-es 1.0 engine után a BC2-es verziószáma miért csak 0.5-el nőtt, mikor sokkal nagyobb fejlődés volt, mint most a 2-3 között? Az 1.5-2.0-ról nem is beszélve.
Teljesen megérthető, hogy a csapat fél a projectől, csak túlzásba ne vigyék az aggódást.
Nem kell nagyot felmutatniuk, a BF4-et is venni fogják, mint a cukrot, kivágott tartalommal, 8 éves "új" fícsörökkel meg alig fejlődő Frosztbájt 3-al.
Egyébként régóta gondolkozom már azon, hogy a BC1-es 1.0 engine után a BC2-es verziószáma miért csak 0.5-el nőtt, mikor sokkal nagyobb fejlődés volt, mint most a 2-3 között? Az 1.5-2.0-ról nem is beszélve.