A lehető legjobb csapat, a DICE kapta meg annak a lehetőségét, hogy elkészíthessék az új Star Wars: Battlefront játékot. A párosítás ugyebár azért tökéletes, mert a nagy csatákkal operáló Star Wars-játék nem egy tekintetben mutat hasonlóságokat a svédek többszörösen díjnyertes Battlefield-sorozatával. Elméletben tehát a fejlesztés nagyon egyszerű lesz: a srácok csak átalakítják az aktuális Battlefieldet, hogy M4-es gépkarabély helyett lézerfegyvereket szorongassunk, és máris van egy játékunk. Ez azonban a lusta megközelítés, s ha lehet valamit mondani a DICE-ról, az semmiképpen sem az, hogy szeretik lógatni a lábukat.
A csapat egy teljesen új játékot készít, ami nem kapcsolódik az előző alkotásokhoz. Ezt a megközelítést már maga a cím is tükrözi, ugyanis egyszerűen csak Star Wars: Battlefront névre hallgat a program, ezzel is érzékeltetve, hogy nem folytatással állunk szemben. Mindennek ellenére azonban a játékon nagyon is érződni fog a Star Wars stílus, s várhatóan a csapattól megszokott játékmenettől sem kerülünk nagyon messzire, ugyanis a munkálatokban olyan veterán fejlesztők vesznek részt, akik korábban a Battlefield útját egyengették.
Az Electronic Arts birtokába került Star Wars jogokon még a Visceral Games (Dead Space) és a BioWare dolgozhat.
Star Wars: Battlefront -- Megjelenés: 2014. ősz -- Gépigény: nem ismert
De remélem ide is beleteszik majd azt a funkciót ami a PSP-n is van, hogy egyszere megy csata a bolygó felszínén és az űrben is és űrhajóval mindkét csatában részt tudunk majd venni.
Ez sajnos nem így van. Az EA Los Angeles és a két borzalmas Medal of Honort készítő Danger Close embreiből alakult a Dice Los Angeles, akik készíteni fogják a Battlefrontot. Az EA jól becsapott mindenkit. Mekkora őrjöngés volt, hogy a Battlefield szerá Battlefrontot a "Battlefield-mester" Dice fogja készíteni. AZtán kiderült, hogy egyáltalán nem így van.
Persze ettől még lehet jó.