Bát a Doom 4-et még mindig nem mutatták be, az id egyre többet emlegeti a közelgő FPS-t. A csapat kreatív feje, Tim Willits a Penny Arcade-nek nyilatkozott a játékról -- pontosabban arról, hogy mennyire aggasztja cégét a Rage nem épp kellemes fogadtatása, és hogy ezt szeretnék megelőzni a Doom 4 esetén.
"Ha valamit megtanultunk a Rage fejlesztése alatt, miközben kiadó nélküli projektként kezdve az EA-nél kötöttünk ki, majd onnan a Bethesdához mentünk, akkor az az, hogy túl hamar mutattuk meg a cuccokat. Korábban már mondtam, hogy féltem tőle, a játékosok nem értik majd a járműves harcot, így inkább arról beszéltünk először. Tudtuk, hogy FPS-t akarunk csinálni, még jó, hogy FPS lesz! De a túl korai járműves szövegelés oda vezetett, hogy a játékosok félreértettek bennünket."
Willitsék pont ezt akarják elkerülni a Doom 4 esetében, épp ezért nem is mutatnak semmit belőle. Tim elmesélte, hogy mikor a Bethesdához kerültek, már mindenki tudott az új TES-ről, a kiadó viszont csak nagyon pontos időzítéssel volt hajlandó bármit is kiengedni. Ezt teszik ők is, így a Doom 4-et egészen addig nem látjuk majd sehol, amíg a csapat késznek nem érzi magát a leleplezésre.
"Mindenki tudja, hogy a Valve a Half-Life 3-on dolgozik, és szerintem ez jól van így. Az emberek izgatottak és alig várják, hogy lássák." -- példálózott Willits.
Legutóbb egyébként John Carmack is ilyesmiket mondott, szerinte is túl hamar leplezték le a Rage-et. Hogy így mikor számíthatunk Doom 4 bemutatóra, jó kérdés, noha Carmack szerint a csapat most kizárólag erre a projektre koncentrál, még a mobilos részleget is bezárták.
"Ha valamit megtanultunk a Rage fejlesztése alatt, miközben kiadó nélküli projektként kezdve az EA-nél kötöttünk ki, majd onnan a Bethesdához mentünk, akkor az az, hogy túl hamar mutattuk meg a cuccokat. Korábban már mondtam, hogy féltem tőle, a játékosok nem értik majd a járműves harcot, így inkább arról beszéltünk először. Tudtuk, hogy FPS-t akarunk csinálni, még jó, hogy FPS lesz! De a túl korai járműves szövegelés oda vezetett, hogy a játékosok félreértettek bennünket."
Willitsék pont ezt akarják elkerülni a Doom 4 esetében, épp ezért nem is mutatnak semmit belőle. Tim elmesélte, hogy mikor a Bethesdához kerültek, már mindenki tudott az új TES-ről, a kiadó viszont csak nagyon pontos időzítéssel volt hajlandó bármit is kiengedni. Ezt teszik ők is, így a Doom 4-et egészen addig nem látjuk majd sehol, amíg a csapat késznek nem érzi magát a leleplezésre.
"Mindenki tudja, hogy a Valve a Half-Life 3-on dolgozik, és szerintem ez jól van így. Az emberek izgatottak és alig várják, hogy lássák." -- példálózott Willits.
Legutóbb egyébként John Carmack is ilyesmiket mondott, szerinte is túl hamar leplezték le a Rage-et. Hogy így mikor számíthatunk Doom 4 bemutatóra, jó kérdés, noha Carmack szerint a csapat most kizárólag erre a projektre koncentrál, még a mobilos részleget is bezárták.
Főleg ami a Half-Life 3-at illeti!!
Ráérnek még bemutatni, Aliens CM-al is mi lett, bemutattak valami zséta verziót aztán csak az oltások mentek, hogy ez milyen rossz...
Simán kivárható, főleg, ha most újra nekiülök a 3nak és a kiegészítőnek. (azért ez így nem éppen rövid)
Chocho: jöhet majd a videóteszt, bár lehet felesleges lenne részetekről PC-re nem azonnal, de meg kéne vennem. Nekem régen kimaradt, valószínűleg erre az akcióra vártam
A Doom 3 viszont igazi szerelmem volt, az új kiadásra is befizetek konzolon (PC-re természetesen megvan a játék).
Szerintem a tavalyi év legszebb és legjobb FPS-e lett.
A sok Iq-bajnok meg a Borderlands - al hasonlítja össze amikor semmi köze hozzá.
Élveztem.
Nekem a Steam-es baromság akasztott ki. Megvettem és sem a puska sem semmilyen extra nem jött le hozzá.
AVE
Jó neked, hogy te legalább láttál széteső grafikát, nálam először meg se mozdult a játék... A foltozások után már ha szaggatva is, de elindult, ám annyira unalmas volt az eleje, hogy a kezdő küldetések felvétele után hagyta a francba az egészet, és azóta sem vettem elő.
Igaz, nekem a Doom3 is csalódás volt, úgyhogy az én véleményem nem releváns...