Nagyon keveset hallottunk eddig a Doom 4-ről, ami nem csoda, hisz a fejlesztő id Software most minden erejét a szeptemberben érkező Ragere összpontosítja. Szerencsére azonban a csapat dizájndirektora, Matt Hooper egy keveset hajlandó volt mondani a Eurogamernek a játékról.
"Nagyszerű lesz. Elképesztő az egész. Nagyon sok tehetséges ember dolgozik nálunk, és nagyot nőttünk az utóbbi időben, mégis el tudtuk különíteni a Rage-en és a Doom 4-en dolgozó csapatokat. A Doom csapat a saját útját járja, és valami olyasmin dolgozik, ami boldoggá teszi a rajongókat. Próbálok annyit segíteni nekik, amennyit csak lehet. Jó ez így. El vagyunk szeparálva, azaz nem folynak össze a munkálatok, de mégis képesek vagyunk segítő kezet nyújtani egymásnak. A játék elég más lett így... összemosni a két csapatot veszélyes lenne. Nem egy újrafestett Rage-et akarunk eladni a Doom 4-gyel, és fordítva."
A lényeg tehát, hogy bár a Rage igyekszik más lenni, mint az eddigi id-játékok, félő, hogy rossz hatással lenne rá a Doom közelsége, mint ahogy a Doomra is a Rage irányvonala. Így aztán fontos elszeparálni őket.
A Doom 4 egyébként a tavalyi QuakeCon-on jelent volna meg először, de az id azt nyilatkozta, hogy a demócsapat nem állt úgy, ahogy kellett volna. Talán majd idén...
"Nagyszerű lesz. Elképesztő az egész. Nagyon sok tehetséges ember dolgozik nálunk, és nagyot nőttünk az utóbbi időben, mégis el tudtuk különíteni a Rage-en és a Doom 4-en dolgozó csapatokat. A Doom csapat a saját útját járja, és valami olyasmin dolgozik, ami boldoggá teszi a rajongókat. Próbálok annyit segíteni nekik, amennyit csak lehet. Jó ez így. El vagyunk szeparálva, azaz nem folynak össze a munkálatok, de mégis képesek vagyunk segítő kezet nyújtani egymásnak. A játék elég más lett így... összemosni a két csapatot veszélyes lenne. Nem egy újrafestett Rage-et akarunk eladni a Doom 4-gyel, és fordítva."
A lényeg tehát, hogy bár a Rage igyekszik más lenni, mint az eddigi id-játékok, félő, hogy rossz hatással lenne rá a Doom közelsége, mint ahogy a Doomra is a Rage irányvonala. Így aztán fontos elszeparálni őket.
A Doom 4 egyébként a tavalyi QuakeCon-on jelent volna meg először, de az id azt nyilatkozta, hogy a demócsapat nem állt úgy, ahogy kellett volna. Talán majd idén...
Nekem speciel király játékok jutnak az eszembe.
Miért, mit mondjanak? "Hát ja, sima FPS lesz, a Doom 3 is az volt, ne vedd meg, mert csak hülyére akarunk venni..."?
Viccet félretéve engem csak az zavar, hogy általában (tisztelet a kivételnek) félrevezetik a vásárlót! Nem csak a játékoknál, minden másnál is! Mindegy ne bonyolódjunk bele, majd a megjelenésnél minden kiderül!
Nem tudom, hol éltél az elmúlt harminc évben, de a reklámozás és a marketing mindig is arról szült a játékvilágban (sőt, azon túl is), hogy a gyártók igyekeztek elhitetni, hogy az ő cuccuk lesz a legjobb a világon.
Remélem nem csak grafikailag leszünk elégetettek!