Érkezőben a Rage, szinte érezni a posztapokaliptikus sivatag száraz illatát. Ennek hatása, hogy az id végre szóba hozza a Doom 4-et, most például John Carmack beszélt a játék technológiai oldalának egyik sarkalatos pontjáról, a motor sebességéről. Engine John elmondta, hogy az id Tech 5 a Doom 4 alatt kétféle fps-korláttal üzemel: az egyjátékos módban 30 fps-t pakol ki a program, míg multiban ez 60-ra ugrik.
S hogy ez miért van így, ha egyszer a szintén id Tech 5-tel hajtott Rage végig 60 fps-sel repeszt? Nos, John szerint a Doom félelemre kihegyezett játékmenete jobban érvényesül 30 fps mellett, illetve jóval több szörnyet lehet a képernyőre pakolni, hogy a grafikai részletesség emeléséről már ne is beszéljünk. Nézzétek csak meg a Rage-et! Nagyon jól mutat, a Doom 4 pedig sokkal szebb lesz nála (legalábbis Carmack szerint). A többjátékos mód viszont pörgősebb a szólónál, ergo ott evidens, hogy a kisebb és kevésbé látványos arénák 60 fps-sel rajzolódnak ki.
A Doom 4-ről egyébként eddig nem sokat tudni. Todd Hollenshead állítása szerint "klasszikus Doom" lesz, pokoli démonokkal és magányos hőssel. A projekten jelenleg egyébként 12 fejlesztő dolgozik. A Rage-en ülő 18 főt csak a játék kiadása után csoportosítják át a Doomra. A képek természetesen nem a Doom 4-ből, hanem a Rage-ből származnak, arra viszont jók, hogy halványan elképzelhessük, milyen is lesz a játék...
S hogy ez miért van így, ha egyszer a szintén id Tech 5-tel hajtott Rage végig 60 fps-sel repeszt? Nos, John szerint a Doom félelemre kihegyezett játékmenete jobban érvényesül 30 fps mellett, illetve jóval több szörnyet lehet a képernyőre pakolni, hogy a grafikai részletesség emeléséről már ne is beszéljünk. Nézzétek csak meg a Rage-et! Nagyon jól mutat, a Doom 4 pedig sokkal szebb lesz nála (legalábbis Carmack szerint). A többjátékos mód viszont pörgősebb a szólónál, ergo ott evidens, hogy a kisebb és kevésbé látványos arénák 60 fps-sel rajzolódnak ki.
A Doom 4-ről egyébként eddig nem sokat tudni. Todd Hollenshead állítása szerint "klasszikus Doom" lesz, pokoli démonokkal és magányos hőssel. A projekten jelenleg egyébként 12 fejlesztő dolgozik. A Rage-en ülő 18 főt csak a játék kiadása után csoportosítják át a Doomra. A képek természetesen nem a Doom 4-ből, hanem a Rage-ből származnak, arra viszont jók, hogy halványan elképzelhessük, milyen is lesz a játék...
Ha emlékezetem nem csal, nem kötelező aktiválni a droidot.
A reklámok eltűnése a képek és az értékelés között egyébként a kiadóváltásnak köszönhető? Vagy csak nálam nem látni ujjabban?? Mert nagyon idegesítő helyen voltak eddig!
Ez a 30 FPS meg megint egy érdekes dolog. Ha tényleg tartja is ezt az értéket és nem hullámzik le-fel, akkor nem lesz ezzel gond, de ha az a 30 többször inkább 20 vagy tele lesz mikro szaggatással közben, akkor morogni fognak páran. Hisz nem mindegy, hogy 60-30 vonalon ingadozik valami, vagy 30-10-en...
Ugye csak trollkodsz vagy a Rage-re célzol? Vagy netán nem olvastad el a cikket, hogy a képek a Rage-ből vannak, és nem a Doom 4-ből?
Egyébként remélem is, hogy klasszikus Doom lesz a 4. rész, és nem erőltetnek bele még annyi társaságot sem, mint a 3-ba (ugye ott azért mellénk szegődött egy droid néha - elég zavaró is volt szerintem). S azt is, hogy a Doom 3 foastós mivoltát még inkább kidomborítják.