- A Crytek beperelte a Cloud Imperium Games-t
- Szerzői jogok megsértése és a CryEngine 3 nem megfelelő használata miatt
- Most a tárgyalás elnapolását kérik
- Mert szerintük októberig nem fog megjelenni a Squadron 42
Gyorsan vegyük át, mi köze is van a Crysis-játékokkal ismertté vált Cryteknek Chris Roberts magnum opusához, a Star Citizenhez és annak egyjátékos módjához, a Squadron 42-höz. A Star Citizent ugye 2011-ben kezdték el fejleszteni, méghozzá a CryEngine 3 alá.
A Crytek viszont úgy érezte, a Cloud Imperium Games átverte, mert a szerződés szerint csak egy játék alá licencelték a motort, ők mégis két különálló programhoz használták fel. Az egyik a Star Citizen, a másik a Squadron 42. Emellett kiadták a forráskódot harmadik személynek.
Azóta mindkét program átesett egy motorváltáson – ami a Crytek szerint szintén szembement a szerződésükkel –, ma már az Amazon Lumberyard dübörög az alfaváltozat alatt, ennek ellenére 2017-ben a Crytek beperelte a CIG-t a fenti okokból, miközben a Star Citizen fejlesztői egyik vádponttal sem értettek egyet.
Most viszont az október 13-ára kitűzött tárgyalás elnapolását kérte a német stúdió, ugyanis szerintük addig a napig nem fog megjelenni a Squadron 42, ami értelmetlenné teszi a tárgyalást – szóval úgy tűnik, a balhé a Crytek és a CIG között nem fog elülni, amíg a Squadron 42 nem jelenik meg.
Crytek meg inkabb azert akar kihatralni mert marszinte az osszes allitasukat elbuktak. Meg most jottek ra megha barmit nyernenek is egy meg ki sem adott jatek utan egy vasat sem kapnanak.