Először is tudni kell azt, hogy a F1-re mindig szoktam fogadni. Nem bonyolítom túl a dolgot, így csak a győztest teszem meg. Kicsi a szorzó, de így is összekapartam már sok pénzt.
Azzal nem is húznám az időt, hogy tavaly mi volt. Még mostanság se tisztázódott a kép, sőt. A McLarent ugye kizárták tavaly a csapatversenyből, így a mostani idényben a boxutcában ők lettek volna az utolsók, de csak lettek volna. Miért? Ezért tessék nyaggatni Ecclestone urat. Ebből is látszik, hogy felesleges lenne a tavalyi hóval foglalkozni, mert egyrészt elolvadt, másrészt igazságot nem tudunk tenni. A lényeg az, hogy a pályán Kimi nyert és kész.
Idén azonban más lesz a helyzet, legalábbis én ezt remélem. Egy dolog tisztán látszik, most is a Ferrarinak sikerült a legjobban a tesztelés és az aktuális világbajnok igényeinek megfelelő autóval rukkoltak elő, aminek a finn örül is. Az olaszokat csak 1-1 kör erejéig tudta a brit fenegyerek Hamilton megszorítani, így arra lehet következtetni, hogy 1 körön és az időmérőn a McLaren lehet a jobb, de a versenyen már a Ferrarik a megbízhatóbbak. Jogos lehet az a megállíptás, hogy ez hülyeség, mert technikai sportról lévén szó, a probléma bárkinek keresztbe tehet, de valamiből ki kell indulni és a tesztek alapján a Ferrarinak csak a McLaren volt az ellenfele.
Mégis miért lehet egyértelmű favorit a sokak által jégembernek becézett finn? Talán azért, mert tehetséges, gyors és igazi sportember. Amikor bizonyítani kell és versenyezni, ő akkor van ott a toppon és nem olyankor, amikor a hányásban kell fetrengeni, esetleg két modell közt pózolni. Elég neki a felesége is, aki szintén modell, de ezt csak mellékesen jegyzem meg.
2001-ben, amikor beült a Sauber volánja mögé, csak ideiglenes licencet kapott, amit egy 6.hellyel hálált meg. Bizonyítva ezzel azt, hogy megérett a Forma 1-re. Sokan mondták róla azt, hogy a McLaren-nél is megvolt minden és mégis "csak" második lett. Nos azok biztos csodálkoznak azon, hogy Kimi távozása után a McLaren-es főmérnök elismerte, hogy a sok motorhiba miatt volt minden. De hozzátette, hogy a kocsi nem bírta a finn iramát. Jó kifogás, csak csendben jegyzem meg, hogy el lehet autókázni kímélve a technikát az utolsó helyeken, de azért nem adnak semmit, legalábbis tudtommal. Kockáztatni kell és aki meghúzza, az a nyerő lehet. Mi sem bizonyítja jobban ezt, mint az, hogy számtalan futamon övé volt a versenyben futott leggyorsabb kör.
Én mindenképpen Kimi-nek szorítok, mint mindig és majd meglátjuk, hogy mit ér a teszteken felmutatott jó eredmény. Várom szeretettel a futamokat, csak kéne ide is villanyfényes verseny, mint a Moto GP-ben.
Egy kép egy Kimis buliról:
Cuki, imádom
Oldalt a képen tényleg aranyosan alszik a kis hölgy.
Meg kell mondanom, én is aludtam már sok féle helyen. Marhavagonban, teherautó platóján menet közben egy pad alatt és még harckocsiban is. De mosdókagylón (vagy kád végén?) még nem próbáltam. :-)
Idén talán a nagy elvárások miatt lehet más a helyzete. Már többet nyiltkozik, de nekem a régi Kimi jobban bejött. Visszahúzódó és a pályán gyors pilóta.
De ha Kimi idén is úgy kezd, mint tavaly, cseppet sem biztos a címvédése. Mert ha emlékeim nem csalnak, bizony csak az idény második felében volt ott a topon.
Én mindenesetre minden évben egyre csalódotabb leszek a Forma 1-ben.
Hiányoznak azok a régi versenyek, mikor csak méterek döntöttek a futam-győzelmekről.
Egyébként update-oltam és felraktam egy bulis képet is
Én úgy tudtam Kimi szeret inni. Úgyértem piálni. Az lehet, hogy nem fetreng a hányásában, de a kocsmában is bizonyít ha kell. Persze ezért nem vetem meg vagy ilyesmi csak úgy leírom.