Sziasztok!
Mi "A Társ" című játékunkat szeretnénk bemutatni, amit közösen a férjemmel készítettünk kb.
2-2 és fél évig, az rpg maker vx ace programmal. /Szabó Zoltán & Zarix v. Beáta/
A játék különlegessége többek között, a teljesen egyedi rendszerek, megoldások, játékesemények,
valamint az inkább való életbeli történetszál. A játék fővonalbeli üzenete, hogy a világon nincs helye az önzésnek, viszont ha van egy társad, akkor a legnehezebb akadály, és a legszomorúbb pillanatok is
átvészelhetőek. A játékban helyett kapott a szintén egyedinek számító büntető rendszer, tehát érdemes
meg gondoltan cselekedni, valamint az erős taktikán alapuló főbb csaták. A játékban szó esik, szerelemről, féltékenységről, házasságról, és a nászéjszakáról is, ill. egy teljes, kiteljesedett sztoriról,
bele értve a fő ellenségek háttértörténetét is. Alapjába véve a játék stílus az akció/kaland felé hajaz, kiegészítve rengeteg fejtörővel, és logikai akadályokkal. Érdemes tehát a párbeszédeket nyomon követni. A játék játszható easy ill. hard fokozaton is, ezt a főmenüben lehet kiválasztani, erről bővebben a játékban is olvashattok némi infót.
Helyet kapott továbbá szintén a főmenüből elérhető "extrák" opció, ami a társ készítésének a
munkafázisaiba enged betekintést, valamint rekonstruáltuk az egykori készítési helyszín párbeszédeit is. További egyediségnek számít, hogy a játékot teljesen jogtiszta, vagyis megvásárolt szoftverrel készítettük, mivel úgy gondoltuk, hogy a minőséghez ez elengedhetetlen, és mindenképp egy
kategórián belül egy "elit" játékot szeretnénk a közönségnek átnyújtani!
A becsült játék idő kb. 20-25 óra, ez a gyakorlatban olyan másfél két hetet jelent,
játék fokozat, ill. tapasztalattól függően, és persze a rendelkezésre álló szabadidőtől.
Az esetleges elakadásnál pedig bármikor kedvesen, és készséggel állunk rendelkezésre,
a játékunk oldalán, vagy e mailben.
Fogadjátok szeretettel, A Társ című játékunkat:)
http://tars.hungarianforum.com
Sziasztok!
Én is makerezek elég régóta (2 év).
Ha bárkinek bármi kérdése van, írjon ide: davekron@freemail.hu
Csapatunk honlapja:Milla Studio
Kellemes gamolást, és napot!
Davekron
Sziasztok!
Mi "A Társ" című játékunkat szeretnénk bemutatni, amit közösen a férjemmel készítettünk kb.
2-2 és fél évig, az rpg maker vx ace programmal. /Szabó Zoltán & Zarix v. Beáta/
A játék különlegessége többek között, a teljesen egyedi rendszerek, megoldások, játékesemények,
valamint az inkább való életbeli történetszál. A játék fővonalbeli üzenete, hogy a világon nincs helye az önzésnek, viszont ha van egy társad, akkor a legnehezebb akadály, és a legszomorúbb pillanatok is
átvészelhetőek. A játékban helyett kapott a szintén egyedinek számító büntető rendszer, tehát érdemes
meg gondoltan cselekedni, valamint az erős taktikán alapuló főbb csaták. A játékban szó esik, szerelemről, féltékenységről, házasságról, és a nászéjszakáról is, ill. egy teljes, kiteljesedett sztoriról,
bele értve a fő ellenségek háttértörténetét is. Alapjába véve a játék stílus az akció/kaland felé hajaz, kiegészítve rengeteg fejtörővel, és logikai akadályokkal. Érdemes tehát a párbeszédeket nyomon követni. A játék játszható easy ill. hard fokozaton is, ezt a főmenüben lehet kiválasztani, erről bővebben a játékban is olvashattok némi infót.
Helyet kapott továbbá szintén a főmenüből elérhető "extrák" opció, ami a társ készítésének a
munkafázisaiba enged betekintést, valamint rekonstruáltuk az egykori készítési helyszín párbeszédeit is. További egyediségnek számít, hogy a játékot teljesen jogtiszta, vagyis megvásárolt szoftverrel készítettük, mivel úgy gondoltuk, hogy a minőséghez ez elengedhetetlen, és mindenképp egy
kategórián belül egy "elit" játékot szeretnénk a közönségnek átnyújtani!
A becsült játék idő kb. 20-25 óra, ez a gyakorlatban olyan másfél két hetet jelent,
játék fokozat, ill. tapasztalattól függően, és persze a rendelkezésre álló szabadidőtől.
Az esetleges elakadásnál pedig bármikor kedvesen, és készséggel állunk rendelkezésre,
a játékunk oldalán, vagy e mailben.
Üdv Mindenkinek!
Szeretném bemutatni nemrégiben alakult csapatunkat.
Egy 2010. október 17-én alakult független játékfejlesztő csapat vagyunk jelenleg 4 taggal. Célunk a 2D-s játékfejlesztés és elkészült játékaink támogatása, ismertetése mind Magyarországon, mind külföldön. Ezért is fontos, hogy több fórumon is jelen legyünk és elérhetőek legyünk mindenki számára.
Bővebb információkat a honlapunkon találhatsz: Never Forget
Never Forget Team
Sziasztok!
Én is makerezek elég régóta (2 év).
Ha bárkinek bármi kérdése van, írjon ide: davekron@freemail.hu
Szeretném bemutatni nemrégiben alakult csapatunkat.
Egy 2010. október 17-én alakult független játékfejlesztő csapat vagyunk jelenleg 4 taggal. Célunk a 2D-s játékfejlesztés és elkészült játékaink támogatása, ismertetése mind Magyarországon, mind külföldön. Ezért is fontos, hogy több fórumon is jelen legyünk és elérhetőek legyünk mindenki számára.
Bővebb információkat a honlapunkon találhatsz: Never Forget
Szeretném az újonnan alakult csapatomat, és az első (még tavaly nyáron befejezett) demó-látékot reklámozni: Sengir Software <-- Az oldal címe Végső Küldetés - Előzetes <-- A most is fejlesztés alatt álló játékunk Előzetese.
(Az első epizód már MakerXP-ben fog kijönni.)
Részletek az oldalon!
gorobal:
a kapcsolókat én nem értem, de a feltételek arra jók, hogy mondjuk meg van-e egy tárgy vagy nincs, akkor elindul egy event. A változó szöveg helyett én kimásolom az egész map tartalmát egy új map-ba és megváltoztatom a párbeszédet egy eventnél vagy ilyesmi. Aztán a teleport funkcióval (no fading) összekapcsolom az eventen keresztül. De ha több eventet kell megváltoztatni, akkor tanácstalan vagyok...
lehet hogy hülyén fogalmaztam, de tudtál követni?
ja és én RPG XP-n keresztül fogalmaztam, nem tudom te mit használsz...
Nem figyeltem a neet csak felismeri
SZerintem hogy pl az legyen hogy ha megöltél egy főmonsztát akkor mondjuk fel legyen díszitve a falu ha megérkezel szentem csinálni kell másik térképet de azt hogy egy event más opciókat adjun de ezek után fogalmam sincs ^^
jah és egy nagyon fonto kérdés : Kerestem de nem találtam emg hogy hogy lehet az intróképenyő megváltoztatni? (new gae ontinue stb.) ja és a menüszavakat hol lehet? (New game Item' stb)
Üdvözletem mindenkinek,
Rögtön a tárgyra is térek, van nekem itt három ingyenes és teljes verziós játékom, melyek RPG Makerrel készültek, ezeket szeretném bemutatni:
2004 - Dragon Blade 1 (Humor RPG, kb 8 óra játékidő)
2006 - Dragon Blade 2 (Valamivel komolyabb hangulat, kb 13 óra játékidő, ez sikerült eddig a legjobbra)
2007 - Dragon Blade 3 (Legdurvább Makerben írt rendszerek, de csak 5-6 óra játékidő és nagyon rövid lett)
Ezekről vannak kedvcsináló vidóim is, a játék letöltése előtt érdemes ezeket megnézni, hogy tudjátok mire számítsatok
- Dragon Blade 2 (Ez az egy pocsék minőségű videó sajnos )
- Dragon Blade 3 Trailer
- Dragon Blade 1-2-3 Trailer
És legvégül, nemrég kezdtem bele a játék 4. részébe, ebből csak egy kis előzetes/kedvcsináló van eddig
- Dragon Blade 4 - Promo
Ezek mellett természetesen van még más projectünk is, amit szintén RPG Maker -ben fejlesztettünk, mind megtekinthető a weboldalunkon (link lejjebb).
Remélem sikerült kedvet csinálnom nektek a játékokhoz, ha igen, akkor jó játékot kívánok
Elakadás esetén, mindegyik játékhoz van végigjátszás a weboldalunkon, illetve a fórumunkon van már pár ezet hozzászólás a játékokkal kapcsolatban.
Még valami, amit fontosnak tartok elmondani , a játék első és második része betűtípusokat is telepít!
Ez nem probléma, viszont előfordulhat, hogy miután feltelepítetted és elindítottad a játékot, nem lesznek feliratok, se semmilyen szöveg.
Ekkor állítólag elég csak újraindítani a gépet, hogy a betűtípusok frissüljenek és a probléma megoldódik :ötlet:
Ha valaki úgy gondolná, hogy nekikezd a saját játékának fejlesztéséhez, vagy csak érdeklődik a játékkészítő program iránt, feltétlen lesse meg ezt: Rpg maker - Infók
A mi weboldalunk a Ruby Dragon Entertainment , imádattal várunk mindnekit, aki nincs kitiltva.
Köszönöm a figyelmet
Nah miközben bütyköltem tovább a játékot eszembe jutott néhány dolog
hogy lehet megoldani azt hogy ha csinálok néhány választási opciót akkor az után a választott opciónak megfelelően jöjjön a válasz ? (RPG MAKER VX ben de szentem ugyanaz mint a 2k)ja és hogy mond egy szöveget és egyszerre már ott legyen a választási lehetőség
Üdvözletem mindenkinek,
Rögtön a tárgyra is térek, van nekem itt három ingyenes és teljes verziós játékom, melyek RPG Makerrel készültek, ezeket szeretném bemutatni:
2004 - Dragon Blade 1 (Humor RPG, kb 8 óra játékidő)
2006 - Dragon Blade 2 (Valamivel komolyabb hangulat, kb 13 óra játékidő, ez sikerült eddig a legjobbra)
2007 - Dragon Blade 3 (Legdurvább Makerben írt rendszerek, de csak 5-6 óra játékidő és nagyon rövid lett)
Ezekről vannak kedvcsináló vidóim is, a játék letöltése előtt érdemes ezeket megnézni, hogy tudjátok mire számítsatok
- Dragon Blade 2 (Ez az egy pocsék minőségű videó sajnos )
- Dragon Blade 3 Trailer
- Dragon Blade 1-2-3 Trailer
És legvégül, nemrég kezdtem bele a játék 4. részébe, ebből csak egy kis előzetes/kedvcsináló van eddig
- Dragon Blade 4 - Promo
Ezek mellett természetesen van még más projectünk is, amit szintén RPG Maker -ben fejlesztettünk, mind megtekinthető a weboldalunkon (link lejjebb).
Remélem sikerült kedvet csinálnom nektek a játékokhoz, ha igen, akkor jó játékot kívánok
Elakadás esetén, mindegyik játékhoz van végigjátszás a weboldalunkon, illetve a fórumunkon van már pár ezet hozzászólás a játékokkal kapcsolatban.
Még valami, amit fontosnak tartok elmondani , a játék első és második része betűtípusokat is telepít!
Ez nem probléma, viszont előfordulhat, hogy miután feltelepítetted és elindítottad a játékot, nem lesznek feliratok, se semmilyen szöveg.
Ekkor állítólag elég csak újraindítani a gépet, hogy a betűtípusok frissüljenek és a probléma megoldódik :ötlet:
Ha valaki úgy gondolná, hogy nekikezd a saját játékának fejlesztéséhez, vagy csak érdeklődik a játékkészítő program iránt, feltétlen lesse meg ezt: Rpg maker - Infók
A mi weboldalunk a Ruby Dragon Entertainment , imádattal várunk mindnekit, aki nincs kitiltva.
Köszönöm a figyelmet
Hello mindenki gyorsan csináltam egy acc ot mert muszály írnom ide
először is nekem a RPG maker 2k -s játékok jobban tetsznek (ja és ha valaki játszott már a Land of dreams msnével Realms of Grune átékkal plz rjon a közepefele elakadtam de akkor is írhatsz ha te akadtál el benne )
de nekem a RPG Maker VX van meg és ele is kezdtem egy kis játékba de csak hobbiszinte
van néhány kérdéem előszöri karaktereket vagyis NJK kat (Nem játékos karakter NPC) hogy tudok berakni?
másodszor hogy lehet ezeket a karaktereket megadott irányban mozgatni vagy egy helybn tartani és a 3. a legfontosabb hogy tölthetekle a VX hez karakterképeket textúráktat szal tereptárgyakat ! plz nagyon fontos lenne
u.i.: bocs hogy hülyén írok hosszu a szöveg és sietek
Rögtön a tárgyra is térek, van nekem itt három ingyenes és teljes verziós játékom, melyek RPG Makerrel készültek, ezeket szeretném bemutatni:
2004 - Dragon Blade 1 (Humor RPG, kb 8 óra játékidő)
2006 - Dragon Blade 2 (Valamivel komolyabb hangulat, kb 13 óra játékidő, ez sikerült eddig a legjobbra)
2007 - Dragon Blade 3 (Legdurvább Makerben írt rendszerek, de csak 5-6 óra játékidő és nagyon rövid lett)
És legvégül, nemrég kezdtem bele a játék 4. részébe, ebből csak egy kis előzetes/kedvcsináló van eddig
- Dragon Blade 4 - Promo
Ezek mellett természetesen van még más projectünk is, amit szintén RPG Maker -ben fejlesztettünk, mind megtekinthető a weboldalunkon (link lejjebb).
Remélem sikerült kedvet csinálnom nektek a játékokhoz, ha igen, akkor jó játékot kívánok
Elakadás esetén, mindegyik játékhoz van végigjátszás a weboldalunkon, illetve a fórumunkon van már pár ezet hozzászólás a játékokkal kapcsolatban.
Még valami, amit fontosnak tartok elmondani , a játék első és második része betűtípusokat is telepít!
Ez nem probléma, viszont előfordulhat, hogy miután feltelepítetted és elindítottad a játékot, nem lesznek feliratok, se semmilyen szöveg.
Ekkor állítólag elég csak újraindítani a gépet, hogy a betűtípusok frissüljenek és a probléma megoldódik :ötlet:
Ha valaki úgy gondolná, hogy nekikezd a saját játékának fejlesztéséhez, vagy csak érdeklődik a játékkészítő program iránt, feltétlen lesse meg ezt: Rpg maker - Infók
Hello!
Nekem is Megvan az RPG Maker az XP és Nagyon Kira.Csak három Darab Gondom van
.
1.Hogyan Lehet Fogadót Csinálni?
2.Azt Hogy Lehet Megcsinálni hogy amikor Kirakok Egy Ellenfelet akkor amikor Legyőzöm Nem Tűnik El (A Lépésszámlálóra megyek)
3.Azt Hogy Lehet Megcsinálni Hogy ha Kirakok Egy fickót az Ne helyben Mozogjon hanem Áljon egy helyben?
Lehet Hogy Egy Másik RPG Maker Kell?Ha Tudtok Segítsetek .
Fogadó: nincs külön csak ilyen egyszerűsítés. Egy példa:
1. jobb-klikk valakin/valamint
2. New Event
3. Beillesztesz egy szöveget: "Show Text"
4. Beírsz egy szöveget, pl. "Megszáll nálunk éjszakára?", ok
5. visszamész a menühöz és most beraksz egy választást: "Show Choices"-re katt
6. nyílván egy Igen/Nem az alap választás, beíthatsz mást is
7. az Igen és a Nem alatt beállítod, hogy mi történjen, pl. Igen esetén pár sötétítő-világosító animáció (vagy amit akarsz) aztán egy Recover all (3. fül) vagy hasonló
8. beállítasz
Alapvetően nem szükséges több fület is beállítanod ide (logikus indok: nem akarod, hogy több lehetőség legyen a kérdésre; más alkalommal máshogy kérdezzen a fogadós; pihenés után/mellőzése esetén máshol lesz a fogadós, stb.).
gorobal:
Példa:
Szeretnéd elérni, hogy a zsarnok Plötyi Pofi legyőzése után kinyíljon egy ajtó:
1. berakod az ajtót
2. rákattintasz az első Switch melletti pipadobozra
3. kiválasztasz egy switch-et a sok közül, beírsz neki egy nevet (pl. szezám)
4. mondjuk Plötyi Pofi-hoz hozzárve (touch) beindul a harc.
a. itt vagy külön a nyerés esetén állítod be ON-ra a switch-et
b. vagy simán ugyanazon az esemény lapon.
Tehát legyőzöd "Plötyi Pofi"-t, küzdés után beállítod az szezám kapcsolót ON-ra (automatán ON-t ajánl fel a Control Switches).
Ha több feltételnek kell teljesülnie, pl. Plötyi Pofi-t leütöd, de aztán végzel egy szekta taggal, majd elfordítasz egy kart, akkor érdemes a Variable-vel dolgoznod (növeld az értéket és mindig az legyen a feltétele a következő lépésnek).
Remélem érthető volt.
monomano: foglalmam nincs, fordítás béna vagy más verzióhoz készült?
XP magyarítás: adatbázis és scriptek. A játékom - kicsiknek készült.. - magyarított, használhatjátok fordítási alapnak (figyeljetek rá, hogy nálam az Artistik betűtípus feltétel!): Lundi kalandjai - Az Elementálok.
Én a 2000-et ajánlom (régen XP-s voltam), mert jobban le tudod magyarítani magadnak a játékodat, és szerintem könnyebb is kezelni (igaz, nincsenek benne akkora lehetőségek, mint az XP-ben és a grafikája is rosszabb). A neten pedig biztos van hozzá magyarítás. Amúgy, ha viszonylag jól tudsz angolul, akkor van a neten angol nyelvü súgó az RMXP-hez. Azért megpróbálok segíteni.
2. Ha már elkészítetted az ellenfelet, csinálj egy switchet (kapcsoló, ha magyar nyelvü), nyiss egy új oldalt az eventen (esemény), majd jelöld ki asszem a bal oldali részen azt a switchet, amelyiket az első oldalon beállítottál. A második oldalon az ellenfélnek grafikát ne állíts be.
Amúgy hamarosan jön az új verzió, RPG Maker VX névre hallgat, a japán nyelvü trialja már letölthető. Valamikor most februárban jön ki asszem az angol nyelvü verziója, szerintem elég ígéretes lesz.
Hello!
Nekem is Megvan az RPG Maker az XP és Nagyon Kira.Csak három Darab Gondom van
.
1.Hogyan Lehet Fogadót Csinálni?
2.Azt Hogy Lehet Megcsinálni hogy amikor Kirakok Egy Ellenfelet akkor amikor Legyőzöm Nem Tűnik El (A Lépésszámlálóra megyek)
3.Azt Hogy Lehet Megcsinálni Hogy ha Kirakok Egy fickót az Ne helyben Mozogjon hanem Áljon egy helyben?
Lehet Hogy Egy Másik RPG Maker Kell?Ha Tudtok Segítsetek .
Szerintem benne van csak biztos más néven. De nem hiszem hogy olyan fontos funkció, mert én már 4 hónapja hegesztem rajta a játékom és egyszer sem találkoztam még vele . Ha valakinek help kell akkor egy msn-t adok
helótok
Szerintetek mét an az hogy az rpg maker xp angol verziójában benne vn az események(ntek) parancsai között az enemy encourment vagy mi de viszont rp maker xp magyarosítása után nincs benne ez hogy lehet???????????????????????????????
Cásztok Nekem rgp maker xp m van és nem tok pár dolgot valakinek nincs msn címe hogy ott tudjuk megbeszélni hogy mégis mit hogyan kell Ha valaki segítene nekem msn en akor itt a címem zotya.14@hotmail.hu
gorobal:
a kapcsolókat én nem értem, de a feltételek arra jók, hogy mondjuk meg van-e egy tárgy vagy nincs, akkor elindul egy event. A változó szöveg helyett én kimásolom az egész map tartalmát egy új map-ba és megváltoztatom a párbeszédet egy eventnél vagy ilyesmi. Aztán a teleport funkcióval (no fading) összekapcsolom az eventen keresztül. De ha több eventet kell megváltoztatni, akkor tanácstalan vagyok...
lehet hogy hülyén fogalmaztam, de tudtál követni?
ja és én RPG XP-n keresztül fogalmaztam, nem tudom te mit használsz...
Rodall, ne állj így hozzá, az RPG Maker nagyon jó kis program! Szerintem próbáld ki az XP verziót, az már nem néz ki olyan rosszul a többi verzióhoz képest...
Amúgy nem tudja valaki, hogy lesz-e újabb RPG Maker?
Amúgy azt hogy lehet megcsinálni, hogy egy bizonyos esemény csak akkor lehessen elérhető, ha valamit már azelőtt megcsináltunk? Szóval hogy lehet eseményeket eseményekhez kötni? Gondolom a feltételekkel, meg a kapcsólókkal/változókkal, de nem teljesen világos. Remélem tud valaki segíteni...
Bocs a hülye kérdésért...
A KóterGame az tényleg jó játék (na meg vicces is)!
Én is csinálok egy játékot, ezúttal is köszönet bigbone18481956-nak, aki megmondta, hogy mi a map teleportálás funkciója... A játék fantasy környezetben lesz, a történet majd kialakul, de nem lesz egy nagy szám...
a saját készítésű játékokat osszátok meg velünk amit ti csináltok azt is
A KóterGame az tényleg jó játék (na meg vicces is)!
Én is csinálok egy játékot, ezúttal is köszönet bigbone18481956-nak, aki megmondta, hogy mi a map teleportálás funkciója... A játék fantasy környezetben lesz, a történet majd kialakul, de nem lesz egy nagy szám...
én is végig játszottam az összeset Kóter Gém a lwgjobb. Én is csinálgatom ezzel a progival az első játék szerűségémet, ha kész lesz majd feltöltöm valahova
én is végig játszottam az összeset Kóter Gém a lwgjobb. Én is csinálgatom ezzel a progival az első játék szerűségémet, ha kész lesz majd feltöltöm valahova
A szerkesztőségi anyagok vírusellenőrzését az ESET programcsomagokkal végezzük, amelyet a szoftver magyarországi forgalmazója, a Sicontact Kft. biztosít számunkra.