Tartalom:
Hibák, bugok javítása:
- kijavították a hibát, ami miatt a játékos akaratlanul kijelölte az összes azonos típusú egységet, amikor gyorsan jelölt ki egységeket egymás után online játék közben,
- az épület elpusztítása után már rögtön megszűnik az általa biztosított "ground control radius", ami eddig csak több másodperc után tűnt el,
- a gyalogos egységek már nem közelítenek tovább az ellenség felé ha lőtávolba értek, hanem megállnak a maximális lőtávolságnál és onnan támadnak,
- a felfejlesztett power plant-ek és reaktorok már nem termelnek áramot elpusztításuk után,
- a játékos már nem láthatja meg az ellenfél "fog of war" alatt lévő épületeit, ha oda rak egy gyülekezési pontot (Rally Point) ahol az épület van,
- kijavították a hibát, ami miatt a védekezőre (turtle) állított AI ellenfél nem az elvártnak megfelelően építette ki a védelmet,
- a Nod Avatar egység lángszóró képessége már megfelelően működik (kizavarja az elbarikádozott egységeket az épületből).
Egyéb:
- egységek irányítása közben bal klikkel már nem kijelöljük a hidat, hanem mozgás (move) parancsot adunk ki a híd felé,
- a játékos most már a radaron is kiadhat mozgás parancsot,
- a visszajátszás kezelőfelületén már van gyors-előretekerés gomb.
Az előbbieken túl egy új többjátékos pálya is bekerült a Tiberium Warsba, amelyet négy játékos számára terveztek. A neve Wrecktropolis, és nevének megfelelően a pályát lerombolt városok, háború dúlta területek uralják. Több másik pályát kiegyensúlyoztak, valamint a jobb játékegyensúly érdekében mindhárom oldalon finomítottak számos egység képességein.