DANCE! Online
Teljes gőzzel beindult a Nexon, a dél-koreai online
vállalkozás immár kitörve Ázsiából a világ meghódítására készül. Jó érzékkel
erre egy olyan játékot választottak, melynél nincs sok nyelvi probléma, hiszen
egy „világnyelven” szól a játékosokhoz: a zene és a tánc nyelvén.
Az Audition Online (Japánban: Dancing Paradise) 2005-ben
született meg, és két év alatt egész Ázsiát megfertőzte. Kínában a WoW és a
Crazy Racinget megelőzve vezeti a sikerlistát, 50 millió (!) regisztrált, és
400 ezer aktív játékossal. Április 2-án indult be az USA verzió, és ez év
közepére ígérik az Európai Unióba szánt verzió beindítását is.
De mi is ez a játék? Egy ingyenes MMOG, melyben táncolni
kell. Az első lépések ugyanazok, mint máshol: megalkotjuk avatarunkat,
felöltöztetjük, aztán irány a parkett. Aki játszott például a GTA: San Andreasszal,
annak ismerős lesz a metódus: a zene ritmusára iránynyilak jelennek meg, nekünk
jó ütemben meg kell nyomni az ezeknek megfelelő kurzorbillentyűket. A dolog
persze ennél azért összetettebb, van rengeteg kombó, speciális mozgás is (a
„chance” mód bekapcsolásával például a vörös nyilak felbukkanásakor az
ellentétes irány kurzorgombját kell lenyomni, a Sync8 már átlós irányt is
tartalmaz, azaz nyolc billentyűt kell ütögetnünk). Lehet egyedül és csapatban
lejteni, különféle feladatok is várnak ránk, összemérhetjük tudásunkat
mindenféle kombinációkban, és persze lehet XP-t gyűjteni. Minden pont a játék
valutájává, a jenki verzióban Beatté alakul, melyet új göncökre,
felszerelésekre, hajakra sőt arcokra költhetünk el. Bár a játék teljesen
ingyenes, a Nexon ismert és egyedi VAS-rendszere (Virtual Asset Sales) lehetővé
teszi, hogy pénzért, hitelkártyás fizetéssel vagy GameCard szisztémával (boltokban
vásárolható kártyákkal, mint a WoW esetében) egyedivé varázsold karakteredet.
Az Audition rendkívül addiktív, ráadásul minden országban igazi
sikerszámokat, slágereket sikerült megvásárolni, így a hanganyag valóban
kiemelkedő minőségű. Az USA debütálást nem kisebb név fémjelzi, mint a már 13
milliós összesített lemezeladással büszkélkedő Hilary Duff, aki
legújabb kislemezét, a „With Love” című számot ajánlotta fel a virtuális táncparkett
zenei kínálata számára. A sláger bekerült a játék tévéreklámjába is, mely máris
sok csatornán látható, az MTV-től a Nickelodeonon át a VH1-ig.
vállalkozás immár kitörve Ázsiából a világ meghódítására készül. Jó érzékkel
erre egy olyan játékot választottak, melynél nincs sok nyelvi probléma, hiszen
egy „világnyelven” szól a játékosokhoz: a zene és a tánc nyelvén.
Az Audition Online (Japánban: Dancing Paradise) 2005-ben
született meg, és két év alatt egész Ázsiát megfertőzte. Kínában a WoW és a
Crazy Racinget megelőzve vezeti a sikerlistát, 50 millió (!) regisztrált, és
400 ezer aktív játékossal. Április 2-án indult be az USA verzió, és ez év
közepére ígérik az Európai Unióba szánt verzió beindítását is.
De mi is ez a játék? Egy ingyenes MMOG, melyben táncolni
kell. Az első lépések ugyanazok, mint máshol: megalkotjuk avatarunkat,
felöltöztetjük, aztán irány a parkett. Aki játszott például a GTA: San Andreasszal,
annak ismerős lesz a metódus: a zene ritmusára iránynyilak jelennek meg, nekünk
jó ütemben meg kell nyomni az ezeknek megfelelő kurzorbillentyűket. A dolog
persze ennél azért összetettebb, van rengeteg kombó, speciális mozgás is (a
„chance” mód bekapcsolásával például a vörös nyilak felbukkanásakor az
ellentétes irány kurzorgombját kell lenyomni, a Sync8 már átlós irányt is
tartalmaz, azaz nyolc billentyűt kell ütögetnünk). Lehet egyedül és csapatban
lejteni, különféle feladatok is várnak ránk, összemérhetjük tudásunkat
mindenféle kombinációkban, és persze lehet XP-t gyűjteni. Minden pont a játék
valutájává, a jenki verzióban Beatté alakul, melyet új göncökre,
felszerelésekre, hajakra sőt arcokra költhetünk el. Bár a játék teljesen
ingyenes, a Nexon ismert és egyedi VAS-rendszere (Virtual Asset Sales) lehetővé
teszi, hogy pénzért, hitelkártyás fizetéssel vagy GameCard szisztémával (boltokban
vásárolható kártyákkal, mint a WoW esetében) egyedivé varázsold karakteredet.
Az Audition rendkívül addiktív, ráadásul minden országban igazi
sikerszámokat, slágereket sikerült megvásárolni, így a hanganyag valóban
kiemelkedő minőségű. Az USA debütálást nem kisebb név fémjelzi, mint a már 13
milliós összesített lemezeladással büszkélkedő Hilary Duff, aki
legújabb kislemezét, a „With Love” című számot ajánlotta fel a virtuális táncparkett
zenei kínálata számára. A sláger bekerült a játék tévéreklámjába is, mely máris
sok csatornán látható, az MTV-től a Nickelodeonon át a VH1-ig.
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.
#2
Tvs_P
2009. augusztus. 22. 18:05
http://dance.acclaim.com/index.htm
#1
szvivien98
2009. augusztus. 21. 21:48
hogy lehet letölteni???mert nem találom