A Painkiller régen sem finomkodott és most sem teszi. A démonok jönnek szembő, te nyomod a W-t, ami pedig a kettő közt történik, azt elintézi az a brutális fegyverarzenál, amit láthatóan az idei új részből sem kell majd hiányolnunk. Habár maga a játék jelentősen változik (elvégre egy háromfőre kihegyezett kooperatív módot támogató, különféle hősökkel operáló anyagról beszélünk), vannak dolgok, amik örökkévalók. Például: a shotgun közelről szakít, az SMG okádja az ólmot, rocket launcher goes boom, na meg persze feltűnik a jó öreg Painkiller is, ami joggal indulhatna a minden idők legbrutálisabb közelharci fegyverének járó díjért.
Szívesen néznénk hosszabban is a darálást, de egyelőre ennyivel kell beérnünk. Szó se róla, az Anshar Studios és a Saber Interactive játéka egészen remekül fest - a nagy kérdés már csak az, hogy mennyire lesz gördülékeny a kooperatív mód, ha már ez az új epizód központi újdonsága. A fenti képsorok alapján világos, hogy hagyományos, régimódi darálós shooterként jól szuperál majd az új Painkiller, de vajon a reboot úgy is el tudja majd kapni a People Can Fly eredeti játékainak old-school lendületét, hogy mindezt három démonvadászra kell leosztania patikamérleg pontossággal?
Legkésőbb idén ősszel kiderül ez, amikor a Painkiller megjelenik PC-n, Xbox Series X/S-en és PlayStation 5-ön.
Borítókép forrása: Steam