Crusaders: Invasion of Constantinople
A hangzatos címet viselő cucc hegesztője a párizsi Kylotonne, akik annak idején az Iron Storm című, elég jól összerakott, bár túl zajos sikert nem aratott címmel
dobbantottak, aztán a Bet On Soldier trilógiával kapaszkodtak tovább (amelynek
első darabját ugyebár olvasóink is ismerhetik, hiszen nem is oly rég teljes
játékunk volt). Jelenleg a Speedball 2-n dolgoznak (a másik mostani trend, a
retrománia/remake-láz újabb meglovaglása), no és a mai bejelentés szerint e
hírünk tárgyán.
A játék a XIII. század elején, a IV. keresztes hadjárat
idején játszódik, melyet, amint azt a történelmet ismerők bizonyára jól tudják,
III. Ince pápa hirdetett meg 1202-ben, tíz évvel azután, hogy az Oroszlánszívű
Richárddal kötött béke értelmében Szaladin szultán kapta meg Jeruzsálemet. Célja
eredetileg Egyiptom, a Szentföld kulcsa volt, ám Konstantinápoly alatt
megtorpantak a seregek, és belebonyolódtak az Angelosz Izsák és fia, Alexiosz által
az Izsák bitorló fivére, III. Alexiosz ellen vívott politikai csatározásba. A keresztesek,
miután a bebörtönzött császár fia ígéretet tett adósságaik kifizetésére,
elfoglalták a fővárost, és Izsákot újra trónjára ültették, ám miután az nem
volt képes teljesíteni ígéretét, a had lerohanta és kifosztotta
Konstantinápolyt.
A játékban három lovag közül választhatjuk ki hősünket, hogy
a bizánciak ellen harcoljunk. Felszerelésünket több mint 150 fegyver (kardok,
fejszék, buzogányok, számszeríjak) közül válogathatjuk össze, és persze
különféle vértekkel is elláthatjuk karakterünket. A mechanizmus RPG-alapokra épül,
tehát lehet fejlődni, különféle képességeke szert tenni. Érdekes elemként
hangzik az, hogy a fegyveres harcot vívómesterektől sajátíthatjuk el, kezdő,
pelyhes állú kardforgatótól igazi templomos lovaggá válva, és az
összecsapásokban látványos kombókat is bevethetünk majd. A küldetések során nem
feltétlenül leszünk egyedül, ugyanis négy zsoldost toborozhatunk magunk mellé,
akiket egyszerű parancsokkal irányíthatunk majd. A játék a XII. századvégi
Európa 20 különféle helyszínén zajlik, no és persze Bizánc szívében, az ígértek
szerint hűen lemodellezett Konstantinápolyban, így olyan híres épületeket
tükröz majd vissza csillogó páncélunk, mint amilyen például a Hagia Sophia.
Tudom, hogy ez az információ nem sok mindent mond, de egyelőre be kell érnetek ennyivel, hiszen a sajtóközlemény ennyiből áll. A hozzá kapott két koncepciórajz sem sokkal bőbeszédűbb, csak annyit mondanak el, hogy a stúdió igen ügyes papírgrafikust talált. Ha a sztoriírók, kódolók, karakter-, pálya- és játéktervezők is hasonló minőséget produkálnak (a cím új generációs konzolokra is be lett jelentve), nincs okunk félni. Ha a korábbi Kylotonne-munkákat veszem alapul (a motor ugyanaz, mint a BoS esetében, a házi fejlesztésű KT Engine V2.0)... nos, ne legyek rosszindulatú, előlegezzük meg a bizalmat a francia uraknak..
dobbantottak, aztán a Bet On Soldier trilógiával kapaszkodtak tovább (amelynek
első darabját ugyebár olvasóink is ismerhetik, hiszen nem is oly rég teljes
játékunk volt). Jelenleg a Speedball 2-n dolgoznak (a másik mostani trend, a
retrománia/remake-láz újabb meglovaglása), no és a mai bejelentés szerint e
hírünk tárgyán.
A játék a XIII. század elején, a IV. keresztes hadjárat
idején játszódik, melyet, amint azt a történelmet ismerők bizonyára jól tudják,
III. Ince pápa hirdetett meg 1202-ben, tíz évvel azután, hogy az Oroszlánszívű
Richárddal kötött béke értelmében Szaladin szultán kapta meg Jeruzsálemet. Célja
eredetileg Egyiptom, a Szentföld kulcsa volt, ám Konstantinápoly alatt
megtorpantak a seregek, és belebonyolódtak az Angelosz Izsák és fia, Alexiosz által
az Izsák bitorló fivére, III. Alexiosz ellen vívott politikai csatározásba. A keresztesek,
miután a bebörtönzött császár fia ígéretet tett adósságaik kifizetésére,
elfoglalták a fővárost, és Izsákot újra trónjára ültették, ám miután az nem
volt képes teljesíteni ígéretét, a had lerohanta és kifosztotta
Konstantinápolyt.
A játékban három lovag közül választhatjuk ki hősünket, hogy
a bizánciak ellen harcoljunk. Felszerelésünket több mint 150 fegyver (kardok,
fejszék, buzogányok, számszeríjak) közül válogathatjuk össze, és persze
különféle vértekkel is elláthatjuk karakterünket. A mechanizmus RPG-alapokra épül,
tehát lehet fejlődni, különféle képességeke szert tenni. Érdekes elemként
hangzik az, hogy a fegyveres harcot vívómesterektől sajátíthatjuk el, kezdő,
pelyhes állú kardforgatótól igazi templomos lovaggá válva, és az
összecsapásokban látványos kombókat is bevethetünk majd. A küldetések során nem
feltétlenül leszünk egyedül, ugyanis négy zsoldost toborozhatunk magunk mellé,
akiket egyszerű parancsokkal irányíthatunk majd. A játék a XII. századvégi
Európa 20 különféle helyszínén zajlik, no és persze Bizánc szívében, az ígértek
szerint hűen lemodellezett Konstantinápolyban, így olyan híres épületeket
tükröz majd vissza csillogó páncélunk, mint amilyen például a Hagia Sophia.
Tudom, hogy ez az információ nem sok mindent mond, de egyelőre be kell érnetek ennyivel, hiszen a sajtóközlemény ennyiből áll. A hozzá kapott két koncepciórajz sem sokkal bőbeszédűbb, csak annyit mondanak el, hogy a stúdió igen ügyes papírgrafikust talált. Ha a sztoriírók, kódolók, karakter-, pálya- és játéktervezők is hasonló minőséget produkálnak (a cím új generációs konzolokra is be lett jelentve), nincs okunk félni. Ha a korábbi Kylotonne-munkákat veszem alapul (a motor ugyanaz, mint a BoS esetében, a házi fejlesztésű KT Engine V2.0)... nos, ne legyek rosszindulatú, előlegezzük meg a bizalmat a francia uraknak..
kapcsolódó játékok
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.