- Az audio ray-tracinget is támogatja az Xbox Series X
- A gyorsindítás akár frissítés után is elérhető marad
A Microsoft a héten nagy adag hivatalos infóval rukkolt elő az Xbox Series X kapcsán, melynek során megerősítették többek között azt is, hogy 12 teraflop számítási kapacitással érkezik a nextgen konzol. Most pedig további részletekre derült fény Larry “Major Nelson” Hryb legutóbbi podcastjében az új Xboxról.
Megtudtuk például, hogy a hardveres ray-tracing-támogatás nemcsak a fényekre és a bevilágításra vonatkozik majd, hanem az audio esetében is lesz sugárkövetés, ami még részletesebb és élethűbb hanghatásokat jelent majd.
Szó esett a quick resume funkcióról is, mely már Xbox One-on is elérhető volt ugyan, az Xbox Series X esetében azonban akár több játékot is folytathatunk felfüggesztett állapotból - ahogy azt a minap már elmondták. Sőt, most kiderült az is, hogy ez a lehetőség újraindítás után is elérhető marad - ha például frissítened kell a rendszert egy update miatt, akkor a reboot után is pontosan onnan folytathatod a játékot, ahol abbahagytad.