Egyre több részlet lát napvilágot a The Witcher 3: Wild Huntról. Most Maciej Szcześnik, a vezető játékmenet-tervező a ClickOnline portálnak adott interjújában osztott meg néhány apróságot Geralt mágikus jeleiről, mozdulatairól, és úgy egészében a harcrendszerről.
Elmondása szerint a Fehér Farkas a játék elején öt mágikus jel közül választhat, amelyeknek lesz egy-egy alternatív, fejlettebb módja is. „Vegyük például az Aardot” -- kezdte magyarázatát Szcześnik. -- „E jel alapváltozata egy telekinetikus lökéssel megtaszítja vagy elkábítja az ellenfeleket. Idővel a játékos feloldhatja ennek a másodlagos változatát, és ha nyomva tartja a gombot, lökéshullámot szabadít el, ami leüti az összes közeli ellenséget” -- ezt láthatjátok is a lenti videóban. -- „Hasonló páros megoldással bír az összes többi jel.”
Az előző részekhez hasonlóan Geraltnak több harcmodora lesz, ezekhez 96 különböző animációt készítettek, szóval a változatosságra nem lesz panaszunk. Viszont a CD Projekt RED -- talán pont a számukra fontos rajongói visszajelzéseknek eleget téve -- eltávolította a QTE-ket, azaz a harc közbeni váratlan eseményeket, szóval már nem kell reflexszerűen nyomkodnunk a különböző gombokat, ha le akarunk verni egy nagyobb szörnyeteget. Szcześnik továbbá megjegyezte még, hogy a The Witcher 3 harcrendszere leginkább a Dark Soulsra fog hasonlítani, és kihangsúlyozta, hogy a védekezés legalább olyan fontos lesz, mint a támadás, ha túl akarjuk élni az összecsapásokat.
The Witcher 3: Wild Hunt -- Megjelenés: 2014 -- Gépigény: nem ismert
Ez nagyszerű hír, nem értem, hogy az utóbbi években miért terjedt el annyira, amikor mondjuk egy átvezető videót is élvezetesebb csak végig nézni ahelyett, hogy az ember fölöslegesen nyüstölné a billentyűzetét/kontrollerét.
Ez nagyszerű hír, nem értem, hogy az utóbbi években miért terjedt el annyira, amikor mondjuk egy átvezető videót is élvezetesebb csak végig nézni ahelyett, hogy az ember fölöslegesen nyüstölné a billentyűzetét/kontrollerét.