Volt idő, amikor még szórakoztatóak voltak a szuperhősös filmek – de ez nem tegnap volt. Én pont a legutóbbi Amerika kapitány-mozinál gondolkodtam el azon, hogy ki az egyáltalán, aki ilyesmire még pénzt ad? Kettő, maximum három látványosabb jelenet volt az egész filmben, de végig azt éreztem, hogy ha ezt a Disney+-on látom egy nyolcrészes minisorozatként, akkor sem veszítek sokat. A játékadaptációk persze más tészta. A szórakoztatóipar ezen szelete most lendül majd csak igazán mozgásba, mert míg korábban csak néhány alkotásnak sikerült kiemelkednie az olyan borzalmas próbálkozások közül, mint például az 1993-as Super Mario Bros., a Street Fighter, a Doom, vagy a Max Payne, addig a már bejelentett projektek között szép számmal akadnak olyanok, amik minőségi kivitelezéssel kecsegtetnek és persze a sorozatokról sem szabad megfeledkezni.

A trendek gyorsan változnak Hollywoodban és egy ismert box-office elemző most azt állítja, hogy a játékadaptációk máris elindultak azon az úton, hogy átvegyék a szuperhősfilmek helyét. Jeff Bock tisztázta, hogy Hollywood a közelmúltbeli bukások ellenére is folytatta a szuperhősfilmek készítését, miközben a játékadaptációk sokkal nagyobbat mentek a kasszáknál. Kiemelte, hogy legutóbb pont az Egy Minecraft-film tarolta le a mozikat, akkor bevételt generálva, amire senki nem mert volna fogadni. A videojáték-adaptációk lassan megelőzik a szuperhősös filmeket, mint a legkedveltebb műfaj. [...] Bár a játék nem lehet olyan menő vagy feltűnő [mint a film], ha egy játék alapján megfelelő filmet készítesz, a nézők özönleni fognak – mondta Bock.

Borítókép forrása: Alla Serebrina