Emlékeztek még a The Witcher első részére, amikor a kunyhók felderítését inkább mellőzte az ember, mert egyetlen szoba esetén is két percig kellett bámulni a töltőképernyőt? No, ilyen nem lesz a Wild Huntban, legalábbis a világot járva semmiképpen sem. Marek Ziemak, a játékmenetért felelős producer egyebek mellett ezt is megerősítette az OnlySP-nek adott interjújában: „Hála a RedEngine3 új technológiájának, tényleg sikerült egy töltőképernyő nélkül bejárható világot megalkotnunk.”

A tervek szerint mindhárom platformra (PC, Playstation 4, Xbox One) ugyanakkor jelenik meg a játék. A visszatérő szereplőket ugyanazok szólaltatják meg, mint az előző részekben, ez Geralt esetében a lengyel változatban Jacek Rozeneket, az angolban Doug Cockle-t jelenti (Csík Csaba Krisztián visszatérésének lehetősége konvergál a nulla felé). Szerencsére a mentések miatt sem fog fájni a fejünk, a CD Projekt RED nem szándékozik áttérni a kizárólagos checkpoint rendszerre, még mindig ott menthetünk majd, ahol kedvünk szottyan.

Kibővítik az egyes jelképességeket, például az Igni két tüzelési móddal bír, az egyik egyfajta folyamatos lángszóróként üzemel, a második pedig úgyszólván tűzlabdát lő, ami nagyobb rombolóerővel bír. Viszont nem lesz módunkban egész erdőket felgyújtani, a tűz csak a célpontokra összpontosul.

A gyorsutazást csak a már felfedezett területeken vehetjük igénybe, ezzel szeretnék a fejlesztők a játékosokat a felfedezésre sarkallni. Ezt megtehetjük gyalogszerrel, csónakkal vagy Geralt lován, Keszegen, viszont más állatokat, szörnyeket nem lesz módunk hátasnak használni. Utunk során a leglehetetlenebb helyzetekben is felvehetünk mellékküldetéseket, például egy szörny felszeletelése után maradványait átkutatva. A főtörténet, mely a Vadak (Wild Hunt) körül bonyolódik, nem lesz ilyen random.

Ziemak azt is megerősítette, hogy ezzel az epizóddal lezárják Riviai Geralt történetét -- ezt harminchatféle módon tehetjük meg, és a befejezések mindegyike hatással lesz a világra. Ugyanakkor Marcin Iwinskitől tudjuk, hogy nemcsak Witcher-játékok lesznek még, de valószínűleg a Fehér Farkast sem ebben az epizódban látjuk utoljára.

A The Witcher 3: Wild Hunt valamikor 2014-ben jelenik meg PC, Playstation 4 és Xbox One platformra, bár utóbbi esetében a fejlesztők nincsenek elragadtatva attól, hogy a DRM miatt Lengyelországban (és hazánkban is) csak jövőre lesz elérhető a Microsoft konzolja.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

The Witcher 3: Wild Hunt -- Megjelenés: 2014 -- Gépigény: nem ismert