A nemrég bejelentett The Witcher 3-ról még nem tudunk sokat azon felül, hogy nagyobb, szebb és durvább lesz, mint elődei -- a fejlesztők azonban arra gyúrnak, hogy mind eladások terén, mind pedig minőségben felülmúlják az olyan mega-franchise-okat, mint a Dragon Age vagy a The Elder Scrolls.
A GameInformernek Michal Nowakowski üzletfejlesztési menedzser úgy nyilatkozott az itt látható (be nem illeszthető) videointerjúban (mely a már általunk is bemutatott anyag egy nemrég kiadott, eddig be nem mutatott része), hogy bár ők is tudják, hogy van még mit tanulniuk a Bethesdától vagy a BioWare-től, ugyanolyan, vagy akár jobb játékot szeretnének készíteni, mint a Dragon Age és a Skyrim voltak. Mivel pedig The Witcher 3-at egy szélesebb közönség számára is elérhetővé teszik, remélik, hogy az eladások is elérik a nagyok szintjét, hisz az első két rész még nem tudott olyan nagy teret hódítani, mint a tengerentúlról származó szériák.
Hogy a CD Projekt RED-nek mennyi pénze és háttere van egy ilyen grandiózus tervhez, nem tudjuk. Az viszont biztos, hogy a játék technikilag döbbenetesnek tűnik: a csapat új motorja nemcsak a jövő PC-it, de a következő generációs konzolokat is támogatja. Kár, hogy a megjelenésre még nagyon sokat kell várnunk.
"... bár ők is tudják, hogy van még mit tanulniuk a Bethesdától" << ezen jót röhögtem! :)) Hát.. van mit! :)
Skyrimben a viking és egyéb északi mondavilág dominál, míg a Dragon Age-ben inkább nyugati országoké.
A skyrim meg attól hogy az egyik legtúlhypeoltabb játék a világon még nem kéne RPGnek csúfolni... az ME3 inkább rpg mint a skyrim...
Amúgy a Witcher világa szimpatikus mivel europai hiedelmekre épül,nagyrészt.
Kastor: Most nem rosszból, de mint fentebb is írtam a Dragon Age-nek közelről sem volt gyenge a története és összedobott sem volt. Esetleg a 2. részére lehetne mondani ezt az első rész után, viszont szerintem élvezhető volt az is.
Bár szerintem kényelmesen meglesznek egymás mellett a dobogon. Skyrim felül, és utána csak az lesz a kérdés, hogy alatta a Witcher 2 vagy a 3 lesz
Nekem nem az a bajom hogy csúnya hanem az egész önmaga összedobott gyenge sztori, pl: az LA noir ami csúnya de nagyon jó játék
+primitív harcrendszer.
Ami még rettenetesen idegesített az a soha el nem fogyó, földből, közvetlen a játékos mellől előbúj szörnyek armadája. A 2. dolgok, mindent használni kell, létrákat, még a 30 centis rámpáról sem tudsz leugrani E gomb nélkül. Meg ugye a csak látszat "open-world" az eléggé korlátoz.
@kastor: menj már máshova trollkodni, kösz.
"minden csapat csinál egy-kettő rossz játékot"
Ez valami statisztikai tény vagy mi a fene? Kérlek ne mondj hülyeségeket.