A Game Informer közreműködésével ma kora reggel vált hivatalossá a The Witcher 3. A játék a trilógia lezárása lesz, s természetesen Geralt maradt a főszereplő, aki immáron nem elsősorban másokért harcol, hanem emlékezetét visszanyerve a saját útját járja, amelynek során éppenséggel mellékes figurákkal is találkozik. A teljes történet ennek megfelelően nem bomlik fejezetekre vagy más, a folyamatosságot mesterségesen megakasztó szakaszokra, és három rétegből áll. A legalsó szinten teljesen egyszerű feladatok várnak ránk, úgy mint egy falu lakosait terrorizáló szörny lemészárlása vagy banditák visszaverése (ez több mint százórányi küldetést jelent, plusz olyan minijátékok is várnak ránk, mint például Skellige-ben késdobálás értékes jutalomért). Ennél fontosabbak a helyszín politikai helyzete, a nilfgaardi invázió körül bonyolódó missziók, melyek már nem csak méretükben, hanem fajsúlyukban is nagyobbak (minden egyes régiónak saját sztorija lesz, így mindenhol meg kell oldanunk az ottani problémákat), s végül a harmadik szál, Geralt személyes története, melynek keretében a szeretteit próbálja megtalálni.
A The Witcher 3: Wild Hunt következő generációs szerepjátékként lett beharangozva, ezt a jelzőt pedig elsősorban annak köszönheti, hogy ez is a csapat új grafikusmotorjával, a REDengine 3-mal készül. Ez lehetővé teszi a komplex történetszálak megtervezését, bonyolult mesterséges intelligenciák megírását, és az eddigieknél nagyobb világ megalkotását. A beszámoló szerint a terület mintegy 20 százalékkal nagyobb, mint ami a Skyrimben elénk tárul (40%-kal nagyobb, mint a Witcher 2 világa), s töltőképernyők, vagy bármiféle lassító tényező nélkül szabadon bejárhatjuk, gyalogszerrel, lóháton vagy éppen hajóval -- csak legyen türelmünk, ugyanis a birodalmat keresztülszelni 30-40 percbe telik, ha nem használunk gyors utazást.
Az új motor továbbá nagyon szép látványvilágot tár elénk, ami nem csak a közvetlen közelünkben lévő tárgyak és karakterek kidolgozottságára terjed ki, hanem olyan, néha figyelmen kívül hagyott elemekre is, mint a felhők. Itt ezek már nem „felfestettek” lesznek, hanem dinamikusan előállított, valódi térfogattal rendelkező alakzatok. Persze az éj/nappal ciklus és az időjárási jelenségek sem maradnak majd ki, melyek szintén dinamikusak.
Magáról a játékmenetről azt sikerült megtudni, hogy Geralt repertoárja jelentősen bővült. Amíg az előző részben csupán 20 harci animáció volt, addig itt már 96 közül választhatunk, melyek mindegyik nagyon gyors, de a folyamat közben azonnal megszakítható, hogy védekező pozíciót vegyünk fel. Az ellenfeleink tanulmányozásával a támadásaink hatékonyabbak lehetnek (nincsenek scriptelt főellenségek és a képességeinkhez igazított banditák), például egy vámpír mérgét semlegesíteni tudjuk, ha roncsoljuk a méregmirigyét, sőt elég tudással a birtokunkban egyetlen jól célzott csapással is elintézhetjük az előttünk álló valamit.
A harctudásunkat a világban mindenfelé elszórt városokban és falvakban tudjuk fejleszteni, illetve lesz lehetőségünk arra is, hogy elkészítsünk az ütközetek után elhullajtott nyersanyagokból saját, a boltban kapható felszereléseknél jobb páncélt vagy kardot (a karakterünk haját is megváltoztathatjuk, de nem festhetjük), illetve lesznek különleges képességekkel felvértező italok is. A srácok még dolgoznak a nehézségi szinten, hogy a kezdő játékosok ne érezzék magukat elveszve már az első pillanattól, illetve lehetséges, hogy lovas harc is lesz.
A The Witcher 3: Wild Hunt a tervek szerint valamikor 2014-ben fog megjelenni. A PC-s kiadás már most betonbiztos, míg a konzolok terén a felső kategóriás platformokat, tehát a next-gen gépeket célozzák.
A The Witcher 3: Wild Hunt következő generációs szerepjátékként lett beharangozva, ezt a jelzőt pedig elsősorban annak köszönheti, hogy ez is a csapat új grafikusmotorjával, a REDengine 3-mal készül. Ez lehetővé teszi a komplex történetszálak megtervezését, bonyolult mesterséges intelligenciák megírását, és az eddigieknél nagyobb világ megalkotását. A beszámoló szerint a terület mintegy 20 százalékkal nagyobb, mint ami a Skyrimben elénk tárul (40%-kal nagyobb, mint a Witcher 2 világa), s töltőképernyők, vagy bármiféle lassító tényező nélkül szabadon bejárhatjuk, gyalogszerrel, lóháton vagy éppen hajóval -- csak legyen türelmünk, ugyanis a birodalmat keresztülszelni 30-40 percbe telik, ha nem használunk gyors utazást.
Az új motor továbbá nagyon szép látványvilágot tár elénk, ami nem csak a közvetlen közelünkben lévő tárgyak és karakterek kidolgozottságára terjed ki, hanem olyan, néha figyelmen kívül hagyott elemekre is, mint a felhők. Itt ezek már nem „felfestettek” lesznek, hanem dinamikusan előállított, valódi térfogattal rendelkező alakzatok. Persze az éj/nappal ciklus és az időjárási jelenségek sem maradnak majd ki, melyek szintén dinamikusak.
Magáról a játékmenetről azt sikerült megtudni, hogy Geralt repertoárja jelentősen bővült. Amíg az előző részben csupán 20 harci animáció volt, addig itt már 96 közül választhatunk, melyek mindegyik nagyon gyors, de a folyamat közben azonnal megszakítható, hogy védekező pozíciót vegyünk fel. Az ellenfeleink tanulmányozásával a támadásaink hatékonyabbak lehetnek (nincsenek scriptelt főellenségek és a képességeinkhez igazított banditák), például egy vámpír mérgét semlegesíteni tudjuk, ha roncsoljuk a méregmirigyét, sőt elég tudással a birtokunkban egyetlen jól célzott csapással is elintézhetjük az előttünk álló valamit.
A harctudásunkat a világban mindenfelé elszórt városokban és falvakban tudjuk fejleszteni, illetve lesz lehetőségünk arra is, hogy elkészítsünk az ütközetek után elhullajtott nyersanyagokból saját, a boltban kapható felszereléseknél jobb páncélt vagy kardot (a karakterünk haját is megváltoztathatjuk, de nem festhetjük), illetve lesznek különleges képességekkel felvértező italok is. A srácok még dolgoznak a nehézségi szinten, hogy a kezdő játékosok ne érezzék magukat elveszve már az első pillanattól, illetve lehetséges, hogy lovas harc is lesz.
A The Witcher 3: Wild Hunt a tervek szerint valamikor 2014-ben fog megjelenni. A PC-s kiadás már most betonbiztos, míg a konzolok terén a felső kategóriás platformokat, tehát a next-gen gépeket célozzák.
remélem jól kitudják majd használni a sandbox jelleget,a kutyát nem érdekli hogy meddig tart lóval körbeügetni a területet csak legyenek véletlengenerált szörnyvadászós questek lehet soha sem fogom végigjátszani a sztorit majd csak vadászok szakadatlan
Viszont szomorú, hogy a trilógia lezárása lesz.
én várom nagyon és kíváncsi vagyok milyen lesz.
A bejelentésnek meg örülök, de messze van még. Akarom most!
Viszont hogy a témánál maradjak: (FIGYELEM SPOILER) Arra a jelenetre leszek kíváncsi, mikor Triss és Yennefer találkozik... Hiszen ahogy a kettőben Lethótól kiderül ő lenne Geralt nagy szerelme...
A ló, például nagyon hiányzik az elsőből is pedig itt igazán nem nagyok a terek, de néha unalmas a küldik és tárgyak vissza húrcibálása...
A kettőt csak kipróbáltam és bár nagyon felb*** az agyam a sz*ros qte szekvenciákkal ( #&@+'°%%& !!! ) iszonyatosan kiegyensúlyozatlannak találtam az elsőhöz képest. Bár sokkal szebb. Jelen esetben én azt mondanám, mint a ME1,2,3 esetében, hogy az első volt az igazi, arra felé menjenek, nagyobb terekkel, több küldivel és nagyon jó lesz !