A 2012-es E3 során mindannyiunk álla leesett, mikor a Ubisoft bemutatta a Watch Dogs című játékot, ami gyönyörű grafikával, egy nagy várossal, és hackelésre alapozó játékmenettel kecsegtetett. Kétséget kizáróan ez volt az egyébként lagymatag show legnagyobb bejelentése -- de mint kiderült, a fejlesztők nem akarták akkor bemutatni az alkotásukat.

Az Edge magazinnak adott interjújában Jonathan Morin, a Watch Dogs kreatív direktora elmondta: a Ubisoft vezérigazgatója kényszerítette őket, hogy már 2012-ben bemutassák a játékot, pedig jól tudták, hogy kicsit korai még a dolog, ám így utólag visszanézve már úgy gondolja, hogy igaza volt a főnöknek.

A fejlesztés egyébként PC-n kezdődött meg, ezt Dominic Guay producer mesélte el a Polygonnak. Elmondása szerint azért választották ezt a platformot, mert a munkálatok elején még nem volt sem Xbox One, sem pedig PS4, csak sejtették, hogy egyszer ezek is elkészülnek majd, illetve a személyi számítógépek biztosították azt a szükséges flexibilitást, amit az átiratok elkészítéséhez szükséges.

A Watch Dogs eredetileg tavaly novemberben jelent volna meg, de a fejlesztőknek több időre volt szükségük a játék csiszolására, így csak májusban kerülhet a boltokba a program. Várjuk már nagyon!

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!