A napokban kiderült, hogy a Netflix-felhasználók száma újabb 8 millió előfizetővel bővült, és így világszerte 277 millióra emelkedett. Ez elképesztő eredmény, de még érdekesebb, ha megnézitek az alábbi képet, amely heti bontásban mutatja meg a főbb streaming-platformok statisztikáit a nézettségi adatokat figyelembe véve. A kép alapján jól látszik, hogy a Netflix nemhogy fejhosszal vezet, de köröket ver a többiekre.
(Forrás: Nielsen, Ratings Ryan)
A Netflix pár hónapja bejelentette, hogy 2025 első negyedévétől kezdve nem fogják többé nyilvánosságra hozni az előfizetők számát. A cég társ-vezérigazgatója, Greg Peters azzal magyarázta ezt a döntést a jelentés közzétételét követő telefonbeszélgetés során, hogy a megváltozott konstrukciók és extra elemek (reklámok, extra tagság, különböző előfizetői szintek) miatt a hagyományos módszer (előfizetők száma szorozva a havidíjjal) már nem tud pontos képet adni az üzlet aktuális helyzetéről. Éppen ezért a jövőben inkább az olyan mérőszámokra fognak összpontosítani, mint például a bevétel, a nettó nyereség és az EPS (egy részvényre jutó nyereség), ugyanakkor továbbra is beszámolnak majd a növekedésről és a fontosabb mérföldkövekről, épp csak a negyedéves jelentésekből fog kimaradni az előfizetők száma.