Sokan bizonyára találkozhattatok már a legelső, a GameInformer magazinból beszkennelt képekkel, de a most hivatalosan is kiadott képek végre teljes pompájában elénk tárják Tamriel legzordabb régióját, Skyrimet.
Miközben a képekből árad a hamisítatlan Elder Scrolls-hangulat, az új motor által életre keltett tájak és karakterek sokkal élőbbek, így bizonyára hamar beszippant majd minket ismét a jól ismert, mégis ismeretlen univerzum. E képek alapján azt is remélhetjük, hogy az Oblivion nyűgjeit (a suta animációkat és a többi, kisebb-nagyobb hibát) is sikerült gyökerestül kiirtaniuk a fejlesztőknek -- bár ezt majd csak a következő "premierkor", az első játékmenet-videón fogjuk meglátni. Addig is nézegessétek a galériát, ahol a friss játékképek mellett bónuszként pár művészi munkával is találkozhattok .
Miközben a képekből árad a hamisítatlan Elder Scrolls-hangulat, az új motor által életre keltett tájak és karakterek sokkal élőbbek, így bizonyára hamar beszippant majd minket ismét a jól ismert, mégis ismeretlen univerzum. E képek alapján azt is remélhetjük, hogy az Oblivion nyűgjeit (a suta animációkat és a többi, kisebb-nagyobb hibát) is sikerült gyökerestül kiirtaniuk a fejlesztőknek -- bár ezt majd csak a következő "premierkor", az első játékmenet-videón fogjuk meglátni. Addig is nézegessétek a galériát, ahol a friss játékképek mellett bónuszként pár művészi munkával is találkozhattok .
A grafika álleejtős, remélem az animációk is legalább akkora fejlődésen mennek keresztül, mint a karaktermodellek, mert akkor már csinálhatják is a modcsapatok a Fallout 3+New Vegas+Morrowind remake-t az új engine alá.
Alig várom már a gamet!
Remélem ez sokkal jobb lesz mint az OBLIVION!
Az se volt rossz főleg magyarosítással! Köszönöm akik lefordították az obliviont és hogy a kiegészítőt is fordítják!
És azt is hogy le fogják a skyrim-et is fordítani!
Minden esetre alig várom, hogy újra az árnyak közt osonva vadásszak a célpontjaimra, mint Dark Brotherhood tag.
Godfather07: osztom a véleményed
Szégyen? Szerintem nem. Hiába szép és nyitott egy világ, ha nincs meg a motiváció hogy haladjak. A kolbászolás meg csak pár percig-óráig érdekes. Az meg soha nem tetszett hogy a szintemhez mérten jöttek az ellenfelek. Lettek volna olyan erős dögök már az elején amik fél kézzel félálomban is megölnek, de el lehetett volna kerülni őket. Gyakorlatilag kellene egy tápláléklánc az ilyen játékokba.
patkány-goblin-rabló-ork-minotaurusz-ősmágus-sárkány sorrend már kissé unalmas. Három patkány "hősies" lekaszabolása alatt figyelnem kelljen a nagyobb "vadakra"
Gondoljatok bele.. ha pl egy barlang biztonságában akarnánk megszállni éjszakára egy kemény portya után.. úton a rejtekhelyünkre.. és a barlangban nem csak az a 2 patkány és 3 denevér lakik, hanem mélyebb ott horkol egy sárkány, vagy egy barlangi troll... Egy ilyen rpg azért büntetne hangulatban.
Szerintetek is? Ötletet itt és most levédettem... XD
Ja, és nagy pozitívum: a nő végre tényleg nőnek néz ki a képen. Bár ez sem egy nagy szám. A Bethesda ehhez nagyon nem ért sajnos. Pedig nem kéne messzire menniük: a Dark Messiahban már 2006-ban is kiváló női karakterek voltak. Talán onnan is jó volna "ihletet szerezni". Persze nem erre fappolok, nem arról van szó, de azért kellemesebb látvány egy valósághűbb nő, na.
A Süsüs kép az tetszik, de főleg a báros néni
Ha nem értenéd azért van 12.-én a dátum mert frissült a hír..
Ne aggódj, ha a konzolokon elfut, akkor a te gépeden akár egyszerre két példányban is, max grafikával 100 fps felett. Kis túlzás, de igaz, ez a tendencia már egy pár éve.