Nem vitás, sokan szeretnek multiplayer pályákat készíteni, hiszen ez is az önkifejezés egy formája, ráadásul nem ritkán igazi gyöngyszemek kerülnek ki a lelkes amatőrök első szárnypróbálgatásaiból, a Valve (és más cégek) pedig örömmel emelik ki a tömegből ezeket az alkotásokat.
Az Arena_Watchtower Joshua „JoshuaC” Shiflet munkája, és abban különbözik a Valve arénapályáitól, hogy itt a nagy terek dominálnak, ahol a scoutok és a sniperek igazán jól érezhetik magukat, miközben a pálya központi építménye felé tartó gyanútlan áldozataikat cserkészik be.
A CP_Junction az előbb említett pálya szöges ellentéte, hiszen Sean „Heyo” Cutino művében rengeteg szűk folyosóval lesz dolgunk, ahol csak nagy tűzerővel lehet érvényesülni.
Az Arena_Watchtower Joshua „JoshuaC” Shiflet munkája, és abban különbözik a Valve arénapályáitól, hogy itt a nagy terek dominálnak, ahol a scoutok és a sniperek igazán jól érezhetik magukat, miközben a pálya központi építménye felé tartó gyanútlan áldozataikat cserkészik be.
A CP_Junction az előbb említett pálya szöges ellentéte, hiszen Sean „Heyo” Cutino művében rengeteg szűk folyosóval lesz dolgunk, ahol csak nagy tűzerővel lehet érvényesülni.
Bár én az új Scout fegyotól még mindig félek, mint scoutot nem használó játékos.