A Take-Two 2012-es üzleti évének harmadik negyedéve nem volt olyan sikeres, mint a kiadóóriás várta. Illetve ez így nem teljesen igaz: a cég hasonló arányú növekedést és csökkenést várt, csak épp a tavalyi évhez viszonyítva akkor is elmaradással kell számolniuk: a 2011-es üzleti év harmadik negyedének 334,3 millió dollárra rúgó eladásai 98 millióval haladják meg az idei 236,3 millió dollárt. A Take-Two szerint erre elsősorban a Red Dead Redemption 2011-es üzleti évbe eső startja felelős, ugyanis túl nagy erőforrásokat mozgatott meg, centralizálva a bevételeket és elvonva a figyelmet a következő üzleti évtől (és az olyan játékoktól, mint az L.A. Noire).

Ezzel együtt is sikerült 14 milliós profitot kihozniuk, hála az NBA 2K12-nek (más nagyobb címük nem is volt ebben a negyedben), nőttek a digitális eladások is 11%-kal, főleg az iOS-re és Androidra kihozott GTA III - 10th Anniversary Editionnek köszönhetően, illetve az L.A. Noire és a már 13 millió eladott példánynál járó Red Dead Redemption is hozzájárult némileg mindehhez. Mindez annak fényében, hogy az eddigi három negyedévben összesen 147,3 milliót költöttek licencekre és fejlesztésekre (The Darkness 2, Borderlands 2, Spec Ops: The Line, Bioshock: Infinite, Borderlands 2, XCOM, Max Payne 3, Grand Theft Auto V), nem annyira rossz eredmény, bár a tavaly ilyenkor elért 41 milliós nettó profittól ez is elmarad.

Mivel a teljes 2011-es üzleti év erősebb volt 2012-nél, ezért a kiadó okosabbnak látta, ha a jövőre koncentrál, és inkább a 2013-as üzleti évet erősíti meg, ennek köszönhető a Max Payne 3 csúsztatása is. A cég emiatt a teljes 2012-es üzleti év eladásait a korábban elvárt 1-1,1 milliárd dollárról 790-840 millió dollár közé csökkentette -- meglátjuk, sikerül-e megtörni a csökkenő tendenciát idén (mondjuk egy GTA V minden bizonnyal gondoskodna erről).

Take-Two: szerény profit