Jövő hónaptól bárki könnyedén kipróbálhatja a modder közösség által összerakott pályákat és arénákat, a Psyonix ugyanis beépíti a Steam műhely támogatást a nagy sikerű Rocket League funkciói közé. Az elmúlt év során már számos alkotás napvilágot látott az Unreal 3 fejlesztői készlete (UDK) segítségével, a december során élesedő frissítés után viszont már senkinek sem kell ezek után kutakodni, egyszerűen hozzáférhetők és elérhetők lesznek. Elég feliratkozni rájuk a műhelyben és automatikusan letölti és frissíti a tartalmakat a Steam - már amennyiben alkotójuk feltölti őket a felületre. Maguk a bővítmények pedig a játékból az Extrák menüpont alól lesznek futtathatóak.
Steam műhely támogatást kap a Rocket League
A Psyonix egyszerűen elérhetővé teszi mindenki számára a moddolt tartalmak megosztását és letöltését a Steam műhely segítségével.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Rocket League megjelenés:
2015. július 07.
Rocket League gépigény:
CPU: 2000 MHz,
RAM: 2048 MB,
VGA: 512 MB,
HDD: 2 GB
Kapcsolódó hírek
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.