A sztori egy átlagos srácról szól, aki South Parkba költözött, s miután megismerkedett az ottani kis bandával, beszállt az egyik varázslókról meg sárkányokról szóló játékukba, ám a sorozattól megszokott módon az egyszerű játék hirtelen véres küzdelemmé alakult, melyben a város és az ott lakók élete a tét, mindez természetesen megfűszerezve jókora fekete humorral, paródiák tömkelegével, na meg a stílusnak megfelelően szerteágazó történettel.
Karakterünket ízlésünk szerinti alakíthatjuk, Cartman pedig segít kiválasztani az öt kaszt egyikét (Adventurer, Rogue, Paladin, Wizard, és egy ötödik, amit Cartman talált ki), s ha mindez megvan, nincs is más teendőnk, mint bevenni a települést, ahol egymást érik majd a sorozat epizódjai ihlette pályák. A város és a környező vidék minden szegletét bejárjuk majd, két misszió között pedig szabadon bóklászhatunk gyűjtögethető tárgyak, például ritmikus csimpifonokat keresve. Ám ne egy óriási, GTA-szerű várost várjunk, egyrészt azért, mert a Dungeon Siege III grafikus motorjára épül a program, másrészt pedig azért, mert a készítők imádják a klasszikus RPG-ket, így kétdimenziós, a rajzfilm stílusát idéző külsővel találkozunk majd.
A South Park: The Game azonban nem csak a külsőségekben, hanem a játékmenet terén is a régi időket idézi. A harcrendszert a klasszikus Final Fantasy-, Paper Mario- és a Mario & Luigi-játékok ihlették, ami azt jelenti, hogy az összecsapások körökre osztott események lesznek. Egyik oldalon a játékos karakterei, míg a másikon az ellenfél helyezkedik el, a győztes pedig az lesz, aki a csaták során megfelelő kombinációjú támadásokat, a jó időben lenyomott, csapássokszorozó akciógombokat, valamint az FF-ből kölcsönvett, de alaposan South Parkosított előhívható szörnyeket és a fejleszthető fegyvereket megfelelően használja.
A győztes csaták után pénz és tapasztalati pontok ütik a markunkat, amivel fejleszthetjük a karakterünk, ám ennek menete még nem ismert, ahogy az sem, hogy pontosan miként működik majd a szörnyek megidézése, vagy a fegyverek különféle tulajdonságokkal való ellátása. Az eddigiek alapján mindenesetre bizakodóak vagyunk a játékkal szemben, hiszen ebből még valami nagyon jó is kisülhet.
Karakterünket ízlésünk szerinti alakíthatjuk, Cartman pedig segít kiválasztani az öt kaszt egyikét (Adventurer, Rogue, Paladin, Wizard, és egy ötödik, amit Cartman talált ki), s ha mindez megvan, nincs is más teendőnk, mint bevenni a települést, ahol egymást érik majd a sorozat epizódjai ihlette pályák. A város és a környező vidék minden szegletét bejárjuk majd, két misszió között pedig szabadon bóklászhatunk gyűjtögethető tárgyak, például ritmikus csimpifonokat keresve. Ám ne egy óriási, GTA-szerű várost várjunk, egyrészt azért, mert a Dungeon Siege III grafikus motorjára épül a program, másrészt pedig azért, mert a készítők imádják a klasszikus RPG-ket, így kétdimenziós, a rajzfilm stílusát idéző külsővel találkozunk majd.
A South Park: The Game azonban nem csak a külsőségekben, hanem a játékmenet terén is a régi időket idézi. A harcrendszert a klasszikus Final Fantasy-, Paper Mario- és a Mario & Luigi-játékok ihlették, ami azt jelenti, hogy az összecsapások körökre osztott események lesznek. Egyik oldalon a játékos karakterei, míg a másikon az ellenfél helyezkedik el, a győztes pedig az lesz, aki a csaták során megfelelő kombinációjú támadásokat, a jó időben lenyomott, csapássokszorozó akciógombokat, valamint az FF-ből kölcsönvett, de alaposan South Parkosított előhívható szörnyeket és a fejleszthető fegyvereket megfelelően használja.
A győztes csaták után pénz és tapasztalati pontok ütik a markunkat, amivel fejleszthetjük a karakterünk, ám ennek menete még nem ismert, ahogy az sem, hogy pontosan miként működik majd a szörnyek megidézése, vagy a fegyverek különféle tulajdonságokkal való ellátása. Az eddigiek alapján mindenesetre bizakodóak vagyunk a játékkal szemben, hiszen ebből még valami nagyon jó is kisülhet.
Amúgy nagyon várom a játékot, kíváncsi vagyok rendesen h mit sikerül összehozniuk