Ettől függetlenül a SimCity Societies megérkezett közénk. A Maxis tehát nem nyúlt hozzá a dologhoz, a Tilted Mill Entertainment viszont minden habozás nélkül belenyúlt a darázsfészekbe - nekik köszönhetjük a Caesar IV és a Children of the Nile címeket. Maga az Electronic Arts is kijelentette, hogy közel sem a SimCity 4-et várjuk a srácoktól, mivel ez a játék teljesen másféle képet fog elénk tárni. A stuff már jóval a megjelenés előtt is kapott hideget és meleget egyaránt - főképp az előbbiről van szó -, de az igazság pillanatát egészen mostanáig várnunk kellett.
A játék viszont végre a boltokba került, így minden további nélkül beszerezhetik a műfaj szerelmesei. A srácok szlogenjét játékuk hamarosan vagy alátámassza, vagy pedig megcáfolja majd: ezúttal aktív részese lehetsz a város építésének, összekovácsolva a közösséget, mely úgy tükrözi utópisztikus látomásodat, mint egy nagy szociális kísérletet.
A játék viszont végre a boltokba került, így minden további nélkül beszerezhetik a műfaj szerelmesei. A srácok szlogenjét játékuk hamarosan vagy alátámassza, vagy pedig megcáfolja majd: ezúttal aktív részese lehetsz a város építésének, összekovácsolva a közösséget, mely úgy tükrözi utópisztikus látomásodat, mint egy nagy szociális kísérletet.
Szerintem az volt a legnagyobb forradalom a sorozat történetében.
Elsőre látásra nem túl fajsúlyos dolgokban változott a korábbi részekhez képest, de jobban megnézve, a realizmus egy egészen új fokozatát érte el az elődjeihez képest.
Jaj, de belebonyolódtam ebbe a mondatba.
Csak...EZ NEM SIMCITY!!!!!!
Hol marad a kihívás? Hol maradnak az összetett, kifinomult közlekedési és közszolgálati infrastruktúrák? Hol marad a realitás?
Ja, tudom már...
Kívül az egyszeri játékosok (Senki se vegye magára!) érdeklődési körén...
Az emlitett oldalt sűrűn szoktam látogatni. De sajnos a kis folyót nem tudtam eddig megcsinálni. De ez már nem ide tartozik.
Egyébként a játékot én így jellemeztem a magazinban: digitális legó. Sokkal többet ne várjatok tőle, jópofa "témavárosokat" lehet építeni, és ennyi. Én jól elvoltam vele, kreatívkodtam, de kb. ennyi...
Nagyon örülnék, ha valaki, aki már játszott vele, vagy ismeri a választ, segitene!
Szerettem volna valahogy életszerűb folyópartot, meg a régi Sims kis heyi folyócskáját megcsinálni. Az érdekelne, hogy ezzel lesz-e esélyem rá?
Csak azért kérdem, mert nekem se tetszik a koncepció, nem tetszik, hogy nem egy új SimCityt kapunk, de attól még, mint önálló játék megtalálhatja a célközönségét. Egy játék nem attól rossz, hogy eltér egy szériától. A C&C Renegade sem azért nem jött be sokaknak, mert nem RTS volt, hanem FPS... Ez egy spin-off, nem a SimCity-széria vérvonalát viszi tovább.
De bővebben majd a magazinban