- Az Electronic Arts vezetői listát írtak össze a Battlefield 2042 bukásának okairól
- Ezek között szerepel az elavult Frostbite motor és még a Halo Infinite is
Hiába jelent meg tavaly novemberben, még mindig elég ramaty állapotban van a Battlefield-sorozat legújabb felvonása, ami még a Battlefield 3 dizájnere szerint sem sikerült túl acélosra, és petíció is indult a vásárlók pénzének visszatérítésére. Nemrég még maga az Electronic Arts is elismerte, hogy alaposan félrement a Battlefield 2042, most pedig állítólag a kiadó fejesei belső megbeszélésének témájaként is előkerült a játék. Az ezen elhangzottak alapján a vezetőség elismerte, hogy nem sikerült megfelelni sem a játékosok, sem pedig saját elvárásaiknak a játékkal.
Emellett listaszerűen felsorolták a tényezőket, amik a Battlefield 2042 sikerének útjába álltak, melyek között említésre került az öregedő Frostbite motor, amit állítólag emiatt folyamatosan foltozgatni kellett. Előkerültek továbbá a járvány okozta kihívások és a bugok, melyek száma a DICE játékainak történetében rekordnak számít. Végső érvként még a Halo Infinite is felbukkant, ami az elhangzottak szerint jóval kiforrottabb és csiszoltabb volt, mint a nem sokkal előtte megjelenő, hibáktól hemzsegő Battlefield 2042, ezért nem vetett rá túl jó fényt. Ezek szerint tehát természetesen egyáltalán nem az EA fejesei a felelősek a kapott eredményért, akik a játék állapotát látva akár el is halaszthatták volna a megjelenést. Á, dehogy.