• A Battlefield 2042-t sok kritika érte
  • Most a Battlefield 3 egykori dizájnere is beállt a sorba

A Battlefield 2042-t nem fogja se az EA, se a DICE felvenni a sikertörténetei közé, de a csúfos kudarcok között gond nélkül jegyezhető lesz. A játékosok már petícióban követelik vissza a pénzüket minden platformon, a mélypontra zuhant, de az utolsó szög a koporsóban valószínűleg az volt, amikor már az EA is azt állította, hogy a játék nem felelt meg az elvárásoknak.

Most pedig David Goldfarb a Battlefield 3 és a Bad Company 2 korábbi vezető dizájnere osztotta meg gondolatait a Battlefield 2042-ről. Twitteren több költői kérdést is megfogalmazott, úgymint: „Miért nincsenek kisebb gyalogsági térképek? A 128 játékosszám mellett miért nem volt hely a gyalogságra? Miért szállítanak egész térképeket mindenféle részletrajz nélkül? A minőségért senki sem felelt arrafelé? Ki gondolta, hogy ez méltó a Battlefield sanbox élményhez és tovább viszi azt?”

Goldfarb azt is megemlítette, hogy meglepte, mennyi mindent félreterveztek, és erre még az sem lehet mentség, hogy fentről akadályokat gördítettek a fejlesztőcsapat elé. Szerinte a DICE-nak most az tenne a legjobbat, ha elkészítenék a Battlefield 2143-at vagy egy teljesen új IP-be fognának.