Egy játék (vagy bármilyen szórakoztatóipari termék) sikerében talán mindennél nagyobb szerepe van a marketingnek, hiszen hiába kap jó értékeléseket egy alkotás, ha az fű alatt érkezik, csak kevesen fognak felfigyelni rá – később persze így is klasszikussá válhat, de a jelenben élő kiadókat/forgalmazókat ez ugyebár nem nagyon vigasztalja. Az augusztus 30-án érkező Star Wars Outlaws esetében kis túlzással maga a név is elegendőnek bizonyulhatott volna, hogy rögtön a rajt után kilőjenek a program eladásai, a Ubisoft azonban semmit sem bízott a véletlenre, és lényegében talicskával öntötte a pénzt a nyílt világú akció-kalandjáték reklámozásába.
Legalábbis ez derült ki a cég nemrég tartott pénzügyi beszámolójából, ahogy a CEO, Yves Guillemot elárulta, hogy erős nyitányra számítanak az Outlaws kapcsán, mivel nem elég, hogy ez az esztendő egyik leginkább várt videójátéka, még a felhasználók is pozitívan vélekednek róla, ráadásul (és most jön a lényeg) ennek a marketingjére költötték a legtöbbet az összes eddigi Ubisoft portéka közül. Lényegében tehát több pénzt öltek Kay Vess kalandjának promotálásába, mint bármely korábbi Assassin's Creed felvonás népszerűsítésébe, pedig azok terén sem szokták elaprózni a dolgokat, elég csak a rengeteg filmes előzetesre gondolni.
Így belegondolva nem is nagyon vettem észre, hogy valóban ennyire előtérbe helyezték hírünk alanyát (az Assassin's Creed Shadows például többször jött velem szembe, bár leginkább a főszereplő körül kialakult botrány miatt), mindenesetre kíváncsi vagyok, hogy mennyire befolyásolja a vásárlási kedvet a fent látható játékmenet-videó, melynek fogadtatása finoman szólva sem volt felhőtlen. Hamarosan kiderül, hiszen heteken belül befut a nyár legnagyobb(nak szánt) dobása, hogy utat törjön a Star Wars-rajongók pénztárcájához.