- Brutálisan népszerű a játékon belüli vásárlás az Overwatch játékosok körébe
- Annyira, hogy megjelenés óta 1 milliárd dollárt elvertek erre
- Ez javarészt loot boxokat takar, de különféle esport csapatok kinézeteiért is lehet fizetni
Az Overwatch népszerűségét kár is lenne tagadni: a Blizzard hero shootere még 2016-ban robbant be a köztudatba, és azóta is folyamatosan csak tör előre. Mostanra például saját esport ligát is kapott, mely a hagyományos sportligákhoz hasonlóan épül fel, illetve hamarosan érkezik hozzá a legújabb hős, Sigma is.
A legújabb adatok tanulsága szerint pedig a Blizzard üdvöskéje nemrég átlépett egy újabb jelentőségteljes mérföldkövet: 1 milliárd dollárt termelt pusztán a játékon belüli vásárlásokból. Az Overwatch rendszeréből kiindulva ennek az összegnek a java alighanem loot boxokra ment el, azonban az Overwatch League beindulása óta a játékosok Overwatch League tokeneket is vehetnek a pénzükért, alighanem ez is megdobta egy kicsit a fenti összeget.
További érdekesség, hogy az ilyen mértékű bevétel csak játékon belüli eladásokból meglehetősen ritka: az Overwatch a 64. játék, aminek sikerült elérnie ezt a mérföldkövet. A listán amúgy a Blizzard két másik címe is képviselteti magát a World of Warcraft és a Hearthstone képében.