- A Star Trek Online PS4 és Xbox One megjelenést kap
- Bővített tartalommal jelenik meg
- Star Trek Online teszt
PC-re 2010-ben jelent meg a Star Trek Online, kalandos fejlesztési út után, ugyanis az eredeti fejlesztőgárda, a Perpetual Entertainment 2008-ban csődbe ment, amikor már négy éve dolgoztak a programon. A jogok a Cryptichez kerültek, ez a stúdió fejezte be a munkálatokat. A program vegyes kritikákat kapott, és hat év alatt 11 és fél évadot (frissítést) élt meg, ami az ősszel érkező PS4 és Xbox One változatnak mind része lesz.
Ez több, mint hat évnyi tartalmat jelent, ezen kívül a csomagba bekerül a két kiegészítő is: a Legacy of Romulus és a Delta Rising is, így a játékosok elképesztő mennyiségű játékórát kapnak meg valamikor ősszel, természetesen ingyenesen. A játék a leghíresebb Star Trek történetekre épül, akik pedig elkezdik a űr felfedezését, a leghíresebb frakciók (Szövetség, Klingon, Romulanok, stb.) közül választhatnak, és a leghíresebb -- ikonikus -- helyszíneket látogathatják meg.
A Cryptic állítása szerint a konzolverziók jelentős grafikai tuningot kaptak, ezen kívül más fejlesztéseket is: például új irányítási mechanizmust dolgoztak ki, hogy a földi és űrharc könnyebben kivitelezhető legyen. A Star Trek Online konzolmegjelenése tökéletes alkalom lesz arra, hogy a rajongók elmélyedjenek az univerzumban, hiszen, mint tudjuk: az űr a legvégső határ...
Talán majd felnézek valamelyik altommal, mondjuk sok sok türelem kell hozzá, nem nagyon fér bele az időmbe több mmo játék.